BMW··2 min

Nová kampaň BMW využívá tančící chobotnici k vizualizaci centrální řídicí jednotky Heart of Joy.

BMW

BMW

BMW (zkratka pro zvuk Bayerische Motoren Werke AG) je německý výrobce automobilů, motocyklů a pohonných jednotek. Hlavní sídlo společnosti je v Mnichově. BMW je mateřskou společností firem Mini a Rolls-Royce a v nedávné minulosti i bývalé skupiny Rover. V roce 2005 zaměstnával koncern přes 105 000 lidí. Modro-bílý vzor znaku firmy je stylizací roztočené vrtule v barvách bavorské vlajky a znamená symbol výroby leteckých motorů.

Tisková zpráva

Mnichov. Prostřednictvím nové kampaně a videa „Meet Okto the Octopus“ nabízí BMW neobvyklý pohled na fungování své nové centrální řídicí jednotky Heart of Joy. Hvězdou videa je chobotnice, která předvádí dokonale koordinovanou podvodní choreografii – jedná se o analogii způsobu, jakým bude Heart of Joy inteligentně koordinovat klíčové jízdní funkce v budoucích vozech BMW, počínaje modely Neue Klasse.

Nová centrální řídicí jednotka nazvaná Heart of Joy posouvá jízdní dynamiku vozů BMW na novou úroveň, a to od zastavení až po hranice jízdních limitů. Bude mít premiéru v chystaných modelech Neue Klasse. Heart of Joy v kombinaci se softwarovou sadou BMW Dynamic Performance Control centrálně ovládá hnací ústrojí, brzdy, rekuperaci a také některé funkce řízení. V porovnání s předchozími systémy zpracovává nová řídicí jednotka informace o jízdě přibližně desetkrát rychleji a reaguje na řidiče mnohem bezprostředněji než kdykoli předtím. Heart of Joy absolvovalo první veřejnou ukázku svých schopností na výstavě Auto Shanghai v rámci BMW Vision Driving Experience.

Video „Meet Okto the Octopus“ převádí sílu nového „supermozku“ do filmové poezie. Hvězdou videa je chobotnice. Fascinující živočich, který využívá decentralizovaný nervový systém umožňující nezávislé ovládání jednotlivých částí těla. Podobně jako má moderní automobil samostatné řídicí jednotky pro brzdění, zrychlení a řízení. V novém videu je tento scénář obrácený: chobotnice dostala centrální nervovou soustavu a poté se synchronizovaně, přesně a kontrolovaně pohybuje a předvádí podvodní valčík, při němž se zároveň vyhýbá nebezpečí.

Koncept a realizace videa jsou dílem agentury Jung von Matt Hamburg. Video bude k dispozici online a bude se promítat v kinech po celém světě.

Zdroj: www.press.bmwgroup.com

Další články

Další články od BMW

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Z starého nové: recyklace jako další krok k větší cirkularitě pro 3D tisk BMW Group.

Mnichov. BMW Group používá plastový drát (filament) a granulát z odpadního prášku z 3D tisku a použitých dílů k výrobě nových komponentů pomocí technologie 3D tisku. Odpadní prášek vznikající při výrobě tisíců komponentů ročně, který byl dosud likvidován, se nyní spolu s rozdrcenými použitými díly zpracovává na nový filament. Filament se navíjí na cívky jako drát, který lze poté použít k tisku nových produktů, jako jsou pomocná výrobní zařízení a nástroje. Filament se používá v Kampusu pro aditivní výrobní metody v Oberschleißheimu a také na různých místech v rámci globální výrobní sítě BMW Group. Kromě recyklovaného filamentu pro proces Fused Filament Fabrication (FFF) poskytuje kampus také recyklovaný granulát pro použití v technologii Fused Granulate Fabrication (FGF), což umožňuje výrobu velkých objektů.
| BMW
BMW Premium selection & MINI Next, značkové programy prodeje certifikovaných ojetých vozů, slaví úspěchy.

BMW Premium selection & MINI Next, značkové programy prodeje certifikovaných ojetých vozů, slaví úspěchy.

Praha. Programy certifikovaných ojetých vozů BMW Premium selection & MINI Next slaví značné úspěchy a ve své nabídce trvale udržují více než jeden tisíc vozů. Již tradičně bývá v rámci prémiových ojetých vozů největší zájem o BMW X5, BMW X3, BMW X1, BMW řady 5 a BMW řady 3. Samozřejmostí je pestrá nabídka zahrnující vozy prakticky všech segmentů. Ostatně nejdražším prodaným ojetým vozem z programu BMW Premium selection bylo BMW 750Li xDrive za cenu 4 700 000 Kč, naopak nejlevnějším BMW 118i za 249 000 Kč. Přibližně 40 % vozů prodaných v rámci programů certifikovaných vozů BMW a MINI jsou do stáří jednoho roku.
| BMW
BMW Premium selection & MINI Next, značkové programy prodeje certifikovaných ojetých vozů, slaví úspěchy.

BMW Premium selection & MINI Next, značkové programy prodeje certifikovaných ojetých vozů, slaví úspěchy.

Praha. Programy certifikovaných ojetých vozů BMW Premium selection & MINI Next slaví značné úspěchy a ve své nabídce trvale udržují více než jeden tisíc vozů. Již tradičně bývá v rámci prémiových ojetých vozů největší zájem o BMW X5, BMW X3, BMW X1, BMW řady 5 a BMW řady 3. Samozřejmostí je pestrá nabídka zahrnující vozy prakticky všech segmentů. Ostatně nejdražším prodaným ojetým vozem z programu BMW Premium selection bylo BMW 750Li xDrive za cenu 4 700 000 Kč, naopak nejlevnějším BMW 118i za 249 000 Kč. Přibližně 40 % vozů prodaných v rámci programů certifikovaných vozů BMW a MINI jsou do stáří jednoho roku.
| BMW