Datart··3 min

Mobilní klimatizace loni lámaly rekordy. Letos se čeká další nárůst. Horké léto na obzoru

Datart

Datart

Datart je český prodejce spotřební elektroniky a elektrospotřebičů. Společnost byla založena v roce 1991 a sídlí v Praze. Datart má pobočky v celé České republice a zaměstnává více než 1 000 zaměstnanců.

Tisková zpráva

Letní teploty v posledních letech lámou rekordy – a spolu s nimi i prodeje klimatizací. Zatímco dříve šlo spíše o výsadu luxusního bydlení nebo velkých firem, dnes jsou klimatizační jednotky běžnou součástí domácností i menších provozoven. Důvody jsou jasné: okamžitá úleva od horka, snadná instalace a chytré funkce, které reflektují moderní životní styl. Pořídit si je včas tedy znamená klid a připravenost na tropy, které nás pravděpodobně čekají i letos.

Podle společnosti DATART se přístup zákazníků výrazně posunul. „Dříve lidé zvažovali, zda si klimatizaci vůbec pořídit. Dnes přemýšlejí nad tím, která z možností se nejlépe hodí pro jejich domácnost a životní styl,“ vysvětluje Pavel Janů, produktový specialista DATART. V popředí zájmu stojí tichý chod, výkon, chytré funkce a nízká spotřeba. Klimatizace už tedy nejsou jen o chlazení, ale reflektují požadavky moderního bydlení.

Mobilní klimatizace: rychlé řešení bez komplikací

Při náhlých vedrech sahá mnoho zákazníků po mobilních klimatizacích a ochlazovačích vzduchu, které nabízejí okamžitý efekt bez stavebních úprav. „Stačí je připojit do zásuvky a během několika minut přinášejí ochlazení. Jde o ideální volbu pro ty, kteří hledají flexibilní řešení,“ říká Pavel Janů.

Zkušenosti z loňského léta ukazují, že právě mobilní jednotky patřily k velmi žádaným produktům. Letos se očekává další nárůst – řádově o 20 až 30 % během nejteplejších měsíců.

Chytré funkce a celoroční využití

Nové modely klimatizací nabízejí víc než jen chlazení. Mnohé zvládnou i topení, čištění vzduchu nebo odvlhčování, takže nacházejí uplatnění i mimo letní sezónu. Standardem se stává ovládání přes mobilní aplikaci, automatická regulace teploty nebo časovače přizpůsobené dennímu režimu uživatelů.

„Díky vyšší energetické účinnosti mohou moderní klimatizace snížit celkovou spotřebu domácnosti, a tím i její uhlíkovou stopu. Stále více lidí tedy neřeší, zda klimatizaci pořizovat, ale kterou vybrat. Chytré funkce a úspornost jsou dnes stejně důležité jako samotné chlazení,“ doplňuje Pavel Janů.

Připravenost rozhoduje

Výběr klimatizace se nejčastěji odvíjí od výkonu, hlučnosti, spotřeby a možností ovládání. Sortiment DATARTu zahrnuje modely, které tyto požadavky splňují a zároveň jsou snadno dostupné. Přenosné typy lze jednoduše přesouvat podle potřeby, což ocení nejen domácnosti, ale i provozovny nebo kanceláře.

„Výrobci letos rozšířili nabídku o modely s vyšší účinností a rozšířenými funkcemi. V DATARTu jsme na zájem připraveni – klimatizace je možné objednat on-line a do 30 minut vyzvednout na vybraných prodejnách. To zákazníkům umožňuje reagovat na horka prakticky ze dne na den,“ uzavírá Pavel Janů.

Zdroj: www.datart.cz

Další články

Další články od Datart

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Nintendo Switch 2: Herní revoluce, na kterou jste čekali, je tady!

Nintendo Switch 2: Herní revoluce, na kterou jste čekali, je tady!

Herní svět se otřásá v základech! Nintendo uvádí druhou generaci legendární konzole Nintendo Switch 2. Tento revoluční hybrid mezi konzolí a handheldem se chystá ovládnout trh a nabídnout hráčům nezapomenutelný herní zážitek. Gamerská novinka si zachovává svou flexibilitu hybridní konzole, ale přináší více výkonu, větší displej a dokonalejší ergonomii. Nintendo Switch 2 si mohou fanoušci pořídit i v prodejnách DATART, kde se herní konzole stávají čím dál populárnější.
| Datart
Nintendo Switch 2: Herní revoluce, na kterou jste čekali, je tady!

Nintendo Switch 2: Herní revoluce, na kterou jste čekali, je tady!

Herní svět se otřásá v základech! Nintendo uvádí druhou generaci legendární konzole Nintendo Switch 2. Tento revoluční hybrid mezi konzolí a handheldem se chystá ovládnout trh a nabídnout hráčům nezapomenutelný herní zážitek. Gamerská novinka si zachovává svou flexibilitu hybridní konzole, ale přináší více výkonu, větší displej a dokonalejší ergonomii. Nintendo Switch 2 si mohou fanoušci pořídit i v prodejnách DATART, kde se herní konzole stávají čím dál populárnější.
| Datart