Podmínky k účasti ve výběrovém řízení jsou zveřejněny na webu www.zlin.eu – úřední deska – majetek SMZ – garáže, garážové stání – záměr na nájem garáží.
Zalepenou obálku s podklady musí žadatel odevzdat na podatelnu Magistrátu města Zlína, na detašovaném pracovišti Zarámí č. p. 4421, Zlín, do středy 5. března do 16 hodin. Případně lze také zaslat poštou s doručením do stejného termínu.
Obálka s podklady pro nájem garáží musí obsahovat:
- žádost o pronájem s nabídkou výše měsíčního nájemného na požadovanou garáž (uvedená částka bez DPH),
- prohlášení o složení jistoty a přijetí podmínek výběrového řízení na nájem garáže - zde jsou také uvedeny pokyny ke složení jistoty,
- doklad o zaplacení jistoty dle Záměru pro nájem garáže (k jednomu přidělenému variabilnímu symbolu pro platbu jistoty se podává jedna žádost),
- kopii osvědčení o registraci vozidla, tj. malý TP (vozidlo nesmí být CNG, BioCNG a LPG), které by mělo v garáži parkovat, přičemž vozidlo může vlastnit kterýkoliv z členů zájemcovy domácnosti, nebo doklad o právu užívat služební vozidlo/a,
- v případě trvalého pobytu zájemce mimo Zlín, smlouvu o nájmu nebo podnájmu bytu/domu ve Zlíně,
- podnikající fyzické osoby ve formulářích uvedou IČO a DIČ.
Kontaktní osobou je Bc. Michaela Boháčíková, tel. 577 630 359, [email protected], Zarámí 4421, kancelář č. 105.
Il. foto: Vladimír Šilhan
Zdroj: www.zlin.eu