T-Mobile··5 min

MELINDA SZABÓ BUDE NOVOU CEO ČESKÉHO T-MOBILE A SLOVENSKÉHO TELEKOMU

T-Mobile

T-Mobile

T-Mobile je značkou skupiny Deutsche Telekom pro mobilní služby. Německá skupina Deutsche Telekom je mj. od roku 2014 100 % vlastníkem společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., jež do roku 2002 působila pod názvem Radiomobil a. s. (obchodní značka Paegas).

Tisková zpráva

T-Mobile Czech Republic oznamuje změnu ve vedení společnosti: od 1. června 2024 převezme roli generální ředitelky a členky představenstva T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom Melinda Szabó. K oběma týmům se připojí ze své současné pozice Senior Vice President B2C Growth Europe ve společnosti Deutsche Telekom a nahradí tak generálního ředitele Vladana Pekoviće. V nové roli se zaměří na další rozvoj investic, digitalizaci, spokojenost zákazníků a udržitelný rozvoj.

Melinda Szabó má v telekomuničním průmyslu více než 25leté zkušenosti. Významnou část své profesionální kariéry strávila ve společnosti Magyar Telekom, několik let ve Vodafonu a dalších společnostech. V červenci 2018 byla jmenována do pozice Chief Commercial Officer Residential Services ve společnosti Magyar Telekom. V lednu 2020 se pak stala obchodní ředitelkou Magyar Telekom, rozsah jejích povinností rozšíříly segmenty SoHo a SMB. V současné době zastává pozici Senior Vice President B2C Growth Europe ve společnosti Deutsche Telekom a je přímo podřízena Dominique Leroy, člence představenstva Deutsche Telekom za segment Evropy.

Dominique Leroy, členka představenstva společnosti Deutsche Telekom Europe, říká: „Melinda prokázala výjimečný smysl pro obchod i nadšení pro orientaci na zákazníka a úspěšně jí přenesla za hranice B2C. Pod jejím vedením Commercial Growth B2C Europe jsme byli svědky bezprecedentního zlepšení zákaznické spokojenosti a vnímání značky na našich trzích, což se přímo promítlo do působivých finančních výsledků. Zároveň svým úsilím podpořila cestu k udržitelnějšímu podnikání B2C, například při zavádění celoevropských iniciativ cirkularity zařízení. Jsem přesvědčena, že využije všech svých silných stránek ve prospěch T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom, a že bude pokračovat v úspěchu na těchto dvou velmi důležitých trzích. Ráda bych také vyjádřila upřímné poděkování Vladanovi Pekovićovi za to, že ke svým povinnostem na pozici CTIO přijal i roli zastupujícího generálního ředitele a zajištění bezproblémového přechodu.“

Melinda Szabó dodává, že vize a cíle T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekomu se nemění, zaměření na zákazníky zůstává: „Přicházím s velkým nadšením, ale zároveň velkou pokorou. Velice si vážím skvělé práce obou týmů, velkého nasazení a silného zaměření na zákazníka obou firem, které se etablovaly jako přední společnosti orientované na zákaznickou spokojenost. Na těchto úspěších budu stavět, abychom mohli pokračovat v inovacích, posílili růst a pokračovali v transformaci pro udržitelnou budoucnost našeho byznysu. Nadále budeme posilovat obě naše značky a budeme pokračovat v úsilí získat si srdce našich zákazníků i zaměstnanců. Těším se na spolupráci s oběma týmy.“

Melinda Szabó získala titul Marketingového ekonoma na Fakultě mezinárodního managementu a obchodu, MBA na Webster University a Szent István University. Kromě toho je členkou představenstva Magyar Telekom a členkou představenstva Hellenic Telecommunications Organization S.A. (OTE). Má ráda kulturu, turistiku, velmi ráda cestuje se svou rodinou.

O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.

Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělení: [email protected]

Zdroj: www.t-press.cz

Další články

Další články od T-Mobile

První v EU: T-Mobile se společností Primoco UAV SE představují šíření mobilního signálu UAV dronem, poprvé jej plánuje nasadit na Jizerské 50

První v EU: T-Mobile se společností Primoco UAV SE představují šíření mobilního signálu UAV dronem, poprvé jej plánuje nasadit na Jizerské 50

Největší český mobilní operátor T-Mobile Czech Republic se spojil s předními experty v bezpilotním letectví z Primoco UAV SE. Společně vyvinuli a otestovali unikátní řešení pro posílení signálu při krizových událostech i komerčních akcích konajících se mimo běžné pokrytí. Technologie umožňuje šíření mobilního signálu výhradně vzduchem – bez použití pozemního vysílače. Projekt se vyvíjí a pilotuje v Česku s potenciálním využitím v rámci skupiny Deutsche Telekom. T-Mobile CZ jako první operátor v Evropě představil toto inovativní řešení v praxi spolu s úspěšnými výsledky testu. Technologii plánuje nasadit v ostrém provozu za dva týdny v rámci Jizerské 50.
| T-Mobile
Organizace Místní místním pomáhá ohroženým lidem bez domova. T-Mobile ji podpořil v rámci výzvy Česko bez předsudků

Organizace Místní místním pomáhá ohroženým lidem bez domova. T-Mobile ji podpořil v rámci výzvy Česko bez předsudků

Praha, 16. ledna 2025 – Lidé bez domova se často setkávají s předsudečným násilím – žijí na okraji společnosti, která je „nevidí“, a násilí vůči nim tak bývá o to intenzivnější. Organizace Místní místním jim v rámci Solidární sítě pražských podniků poskytuje základní služby, ale také poradenství. Její projekt Bez předsudků podpořila i společnost T-Mobile v rámci grantové výzvy „Česko bez předsudků“, na které procesně spolupracovala Nadace VIA a organizace In IUSTITIA. Místní místním díky tomu bude moci rozšířit svou kapacitu pomoci a osvěty.
| T-Mobile
Revoluční vyhledávání i on-line rádce: T-Mobile nabízí zákazníkům bezplatný roční přístup do Perplexity Pro

Revoluční vyhledávání i on-line rádce: T-Mobile nabízí zákazníkům bezplatný roční přístup do Perplexity Pro

Program Magenta Moments doslova jede. Aktuálně překročil 1 360 000 zákazníků a největší zájem je o výhody od T-Mobilu – zejména ty, které lze vyzvednout přímo v prodejnách. Následují nabídky v oblasti nakupování, jako jsou slevy od Samsungu, nebo výhody z kategorií zábavy či gastronomie. Nyní operátor přináší do tohoto programu další skvělou výhodu – Perplexity Pro. Všem svým zákazníkům nově umožňuje bezplatný přístup k profesionální a zároveň intuitivní umělé inteligenci zaměřené na rešerše a kontextuální odpovědi. Roční bezplatné prémiové členství si zájemci mohou aktivovat již dnes skrz promo kód v aplikaci Můj T-Mobile, v sekci Magenta Moments.
| T-Mobile
Dobročinný advent v T-Mobile: Operátor spojil síly svých zaměstnanců, zákazníků i veřejnosti na pomoc potřebným

Dobročinný advent v T-Mobile: Operátor spojil síly svých zaměstnanců, zákazníků i veřejnosti na pomoc potřebným

Praha,18. prosince 2024 – Vánoční období je u T-Mobile tradičně spojeno s charitativními projekty, které pomáhají tam, kde je nejvíce potřeba. Letos se operátor účastní několika dobročinných iniciativ a zapojil do nich nejen své zaměstnance a zákazníky, ale i širokou veřejnost. Již tradiční interní sbírka Pomáhejme příběhům vynesla více než milion korun na podporu rodin v těžkých životních situacích. Zaměstnanci T-Mobile navíc splnili 235 vánočních přání dětí ze znevýhodněného prostředí a osamělých seniorů. V závěru roku se prodejny T-Mobile opět staly sběrnými místy projektu Krabice od bot, který obdarovává děti v nouzi. Zároveň byla spuštěna sbírka Spolu proti předsudkům, jejímž cílem je vybrat milion korun na podporu obětí předsudečného násilí.
| T-Mobile
Projekt Střediska Teiresiás Masarykovy univerzity pomáhá sluchově postiženým. T-Mobile jej podpořil v rámci výzvy „Česko bez předsudků“

Projekt Střediska Teiresiás Masarykovy univerzity pomáhá sluchově postiženým. T-Mobile jej podpořil v rámci výzvy „Česko bez předsudků“

Lidé se sluchovým hendikepem, kterých jsou v české populaci statisíce, často bojují s předsudky. Nejen pro ně Středisko Teiresiás Masarykovy univerzity vytváří tzv. hybridní knihy. Jde o elektronický publikační formát, v němž jsou informace přístupné skutečně pro každého, a to i ve formě videa ve znakovém jazyce. Projekt podpořila i společnost T-Mobile v rámci grantové výzvy „Česko bez předsudků“, na které procesně spolupracovala Nadace VIA a organizace In IUSTITIA. Podpořená kniha poskytne primárně neslyšícím informace o předsudečném násilí a obraně proti němu v českém znakovém jazyce. Projekt má zároveň upozornit, že lidé se sluchovým postižením se o sebe dovedou postarat a žijí plnohodnotný život – stačí, když při tom nebudou muset čelit předsudkům a diskriminaci.
| T-Mobile
Marketingovou komunikaci T-Mobile nově řídí Michal Šlechta

Marketingovou komunikaci T-Mobile nově řídí Michal Šlechta

Novým ředitelem značky a marketingové komunikace operátora T-Mobile se od 2. prosince stává Michal Šlechta. Přichází po několikaletém působení ve společnosti Mattoni 1873, kde měl na starost marketingovou komunikaci v několika zemích. V T-Mobilu střídá prozatímní šéfku marketingu Ivu Menclovou, která v týmu nadále zůstává. Šlechta bude ve své pozici zodpovědný obchodnímu řediteli pro rezidentní zákazníky, Maximilianu Bellassaiovi.
| T-Mobile
T-Mobile dále naděluje: Vánoční kino, adventní kalendář s překvapením i podpora charitativních projektů

T-Mobile dále naděluje: Vánoční kino, adventní kalendář s překvapením i podpora charitativních projektů

T-Mobile odkrývá další část své bohaté vánoční nadílky. Ačkoli pestrá listopadová nabídka stále pokračuje, v prosinci dochází k dalšímu rozšíření a operátor všem svým zákazníkům zpestří čekání na Vánoce bohatým adventním kalendářem plným překvapení, speciálním Vánočním kinem nebo zvýhodněnými produkty, např. i telefony značky Xiaomi. Nabídka čeká i na firemní zákazníky a uživatele předplacených karet. A i letos operátor podpoří o Vánocích hned několik charitativních projektů a sbírek, včetně oblíbené Krabice od bot.
| T-Mobile
Takhle zní Evropa. Za pomoci AI vytvořil Deutsche Telekom skladbu z provozu mobilních sítí v celé skupině. Daty přispěl i český T-Mobile

Takhle zní Evropa. Za pomoci AI vytvořil Deutsche Telekom skladbu z provozu mobilních sítí v celé skupině. Daty přispěl i český T-Mobile

Praha, 25. listopadu 2024 – Deset evropských zemí, deset hlavních měst a jejich ikonických památek a přes 100 miliard aktivit v mobilních sítích v jedné melodii. Deutsche Telekom realizoval unikátní projekt, v němž za pomoci umělé inteligence převedl anonymizovaná data ze své sítě do hudební kompozice. Vstupními daty přispěl i český T-Mobile. Výsledkem je audiovizuální skladba Melody of Europe, která symbolicky propojuje Evropu podobně jako mobilní síť.
| T-Mobile
T-Mobile ve třetím čtvrtletí: otevřeno nové křídlo DC7, program Magenta Moments překročil milion zákazníků, spotřeba dat vzrostla meziročně o 28 %

T-Mobile ve třetím čtvrtletí: otevřeno nové křídlo DC7, program Magenta Moments překročil milion zákazníků, spotřeba dat vzrostla meziročně o 28 %

V Praze, 14. listopadu – I ve třetím čtvrtletí roku 2024 se operátor soustředil na vysokou kvalitu svých služeb a znovu ujistil mírně rostoucí bázi (+ 0,2 %) svých 6,5 milionů zákazníků, že je stabilním partnerem. Vývoj ve Q3 potvrdil trend stále stoupající spotřeby dat (meziročně + 28 %) a pokračujících investic do výstavby a modernizace sítě (pro rok 2024 4,9 mld), operátor investoval i do nového křídla datového centra DC7. Počet zákazníků MAGENTA TV vzrostl o 6,9 % na 279 000, počet uživatelů předplacených karet klesl o 7 %. Pokračuje mírný pokles tržeb – meziročně o 1,8 %, udržitelný přístup zajistil stabilní ziskovost s růstem 10 %.
| T-Mobile
T-Mobile ve vánoční kampani připomíná, že spojení začínají tam, kde končí bariéry

T-Mobile ve vánoční kampani připomíná, že spojení začínají tam, kde končí bariéry

Letošní vánoční kampaň společnosti T-Mobile inspiruje k překonávání pomyslných bariér. Pod názvem „Kde končí bariéry, začínají spojení“ připomíná, že navzdory rostoucí propojenosti díky technologiím žijí mnozí stále ve svých „sociálních bublinách“ a přijímají pouze ty, s nimiž sdílejí stejné názory a postoje. Vyzývá všechny, aby se snažili o vzájemné porozumění, více spolu komunikovali a hledali to, co mají společné i navzdory možným rozdílům. Podobně jako v minulých letech jde o mezinárodní kampaň mateřské společnosti Deutsche Telekom, zaměřenou na deset evropských zemí, kde operátor působí.
| T-Mobile