Makro··4 min

Makro ČR spustilo inovativní marketingovou kampaň

Makro

Makro

Makro (stylizováno makro) je řetězec velkoobchodních prodejen typu cash and carry. Držitelem značky makro je v kontinentální Evropě německá obchodní skupina Metro. V České republice makro provozuje 13 prodejen a je partnerem franšízového řetězce Můj obchod. V účetním roce 2020–2021 mělo makro v Česku tržby 26,220 mld. Kč, a bylo tak 8. největším obchodním řetězcem podle žebříčku Top 50 českého obchodu časopisu Zboží a prodej.

Tisková zpráva

Velkoobchod makro ČR představil marketingovou kampaň, která využívá nejmodernější CGI technologii. Hlavním prvkem kampaně byla kinetická socha burgeru, která se stala hitem sociálních sítí. Instalace byla vytvořena ve spolupráci s kreativní agenturou Dentsu.

Kampaň byla na sociálních sítích spuštěna 29. července a mezi širokou veřejností vzbudila zájem díky unikátnímu a technologickému zpracování. Jejím cílem bylo upozornit na novinku letošní grilovací sezóny – burger Pepř a sůl, který díky svému jednoduchému složení probouzí v zákaznících kreativitu při vytváření vlastního burgeru.

Projekt se setkal s mimořádnou odezvou. Během jediného týdne od spuštění dosáhl téměř čtvrt milionu zhlédnutí na Instagramu a více jak 350 000 zobrazení na Facebooku. „Tento typ obsahu se ukazuje jako velmi efektivní, jelikož dosah podobných příspěvků se v průběhu času zvyšuje. Je to neobvyklé, protože u většiny příspěvků sledovanost po týdnu zpravidla klesá,“ komentuje Lenka Slezáková, Head of Marketing makro ČR.

„Pro jednu z prodejen makro ČR jsme vytvořili kinetickou sochu hamburgeru, kde každá vrstva představuje vybranou ingredienci. Rotace těchto vrstev demonstruje variabilitu a originalitu burgeru. Kompletní video, včetně produkce a 3D efektů, bylo realizováno s využitím pokročilé CGI technologie,“ vysvětluje Pavel Misar, Account Director Dentsu Creative.

Využití CGI technologie pro vytvoření virtuální prezentace burgeru je nejen marketingově inovativní, ale zdůrazňuje také závazek společnosti makro k udržitelnosti. Při tvorbě instalace nebyly totiž použity žádné fyzické materiály, a tím se významně snížila produkce odpadu.

Do budoucna plánuje makro ČR rozšířit kampaň o další prvek – filtr na Instagramu, který využívá technologii rozšířené reality (AR). Tento filtr umožní zákazníkům umístit virtuální burger do reálného prostředí za pomoci mobilního zařízení.


Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Pro více informací kontaktujte

Pavla Pokorná

FleishmanHillard

tel.: +420 777 228 276

e-mail: [email protected]

Nikola Formanová

Vedoucí komunikace makro ČR

tel.: +420 603 850 320

e-mail: [email protected]

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.x.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení

Zdroj: www.makro.cz

Další články

Další články od Makro

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Makro ČR společně s WMC|GREY „dodává nadšení“ české gastronomii

Společnost makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem, který staví na emocích, důvěře a špičkové kvalitě. Nová strategie „Dodáváme nadšení“ zdůrazňuje, že makro není jen velkoobchodem s potravinami, ale partnerem, který přináší inspiraci, podporu a jistotu každému, kdo tvoří českou gastronomii. Autorem kampaně je agentura WMC|GREY, která je kreativním partnerem značky makro od roku 2024.
| Makro
Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

„Daruj krev a zachraň život.“ Společnost makro ČR se rozhodla oslavit Světový den dárců krve konkrétním činem – ve spolupráci se zdravotníky ze Všeobecné fakultní nemocnice v Praze na své centrále v pražských Stodůlkách uspořádala první hromadný odběr krve. Do akce se zapojily desítky zaměstnanců, včetně členů představenstva. Celkem darovali přes 10 000 mililitrů této životně důležité tekutiny, která může pomoci až pěti desítkám pacientů.
| Makro
Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

„Daruj krev a zachraň život.“ Společnost makro ČR se rozhodla oslavit Světový den dárců krve konkrétním činem – ve spolupráci se zdravotníky ze Všeobecné fakultní nemocnice v Praze na své centrále v pražských Stodůlkách uspořádala první hromadný odběr krve. Do akce se zapojily desítky zaměstnanců, včetně členů představenstva. Celkem darovali přes 10 000 mililitrů této životně důležité tekutiny, která může pomoci až pěti desítkám pacientů.
| Makro
Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

„Daruj krev a zachraň život.“ Společnost makro ČR se rozhodla oslavit Světový den dárců krve konkrétním činem – ve spolupráci se zdravotníky ze Všeobecné fakultní nemocnice v Praze na své centrále v pražských Stodůlkách uspořádala první hromadný odběr krve. Do akce se zapojily desítky zaměstnanců, včetně členů představenstva. Celkem darovali přes 10 000 mililitrů této životně důležité tekutiny, která může pomoci až pěti desítkám pacientů.
| Makro
Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

„Daruj krev a zachraň život.“ Společnost makro ČR se rozhodla oslavit Světový den dárců krve konkrétním činem – ve spolupráci se zdravotníky ze Všeobecné fakultní nemocnice v Praze na své centrále v pražských Stodůlkách uspořádala první hromadný odběr krve. Do akce se zapojily desítky zaměstnanců, včetně členů představenstva. Celkem darovali přes 10 000 mililitrů této životně důležité tekutiny, která může pomoci až pěti desítkám pacientů.
| Makro
Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

„Daruj krev a zachraň život.“ Společnost makro ČR se rozhodla oslavit Světový den dárců krve konkrétním činem – ve spolupráci se zdravotníky ze Všeobecné fakultní nemocnice v Praze na své centrále v pražských Stodůlkách uspořádala první hromadný odběr krve. Do akce se zapojily desítky zaměstnanců, včetně členů představenstva. Celkem darovali přes 10 000 mililitrů této životně důležité tekutiny, která může pomoci až pěti desítkám pacientů.
| Makro
Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

Makro ČR oslavilo Světový den dárců krve vlastní iniciativou: zaměstnanci centrály darovali přes 10 000 mililitrů krve

„Daruj krev a zachraň život.“ Společnost makro ČR se rozhodla oslavit Světový den dárců krve konkrétním činem – ve spolupráci se zdravotníky ze Všeobecné fakultní nemocnice v Praze na své centrále v pražských Stodůlkách uspořádala první hromadný odběr krve. Do akce se zapojily desítky zaměstnanců, včetně členů představenstva. Celkem darovali přes 10 000 mililitrů této životně důležité tekutiny, která může pomoci až pěti desítkám pacientů.
| Makro