Praha, 13. 2. – Společnost makro ČR pokračuje v budování své značky jako atraktivního zaměstnavatele. Druhá fáze unikátní employee brandingové kampaně „m“ se právě spustila a nově cílí i na cílovou skupinu 18–45 ve vybraných regionech i prostřednictvím outdoorové reklamy. Kampaň, která byla v první fázi zaměřena na zaměstnance a jejich zapojení, nyní oslovuje potenciální uchazeče s jasnou a autentickou nabídkou pracovních příležitostí tím, že ukazuje makro jako silného, stabilního a atraktivního zaměstnavatele.
“Věděli jsme, že bez jasně formulované nabídky a definovaných hodnot nemůžeme efektivně oslovovat kandidáty. Proto jsme se rozhodli začít interně – získat zaměstnance jako ambasadory značky. Dnes vidíme, že to byla správná cesta. Naše hlavní claimy ‚Pomůžem si, když je třeba‘, ‚Milujem to, co děláme‘ a ‚Rostem tím, že se učíme‘ nejsou jen slogany, ale skutečné hodnoty, kterými žijeme a které naši lidé přirozeně komunikují dál,“ říká Daniela Hrbková, ředitelka People & Culture makro ČR.
Díky pečlivé přípravě, která zahrnovala interní i externí výzkumy, se týmu People & Culture makro ČR podařilo vytvořit silnou a autentickou identitu zaměstnavatele. První fáze online kampaně byla kreativně zpracována formou tří videí, v nichž vystupují samotní zaměstnanci makro. Kampaň probíhala na platformách Facebook, Instagram, YouTube i Spotify a měla zásah téměř 6 miliónů. Dosavadní výsledky kampaně ukazují, že makro je vnímáno jako stále atraktivnější místo pro práci. Nové kariérní stránky „zkustovmakro“ zaznamenaly nárůst
o 22 tisíc návštěvníků, přičemž průměrná doba strávená na stránce přesahuje tři minuty.
Druhá fáze kampaně kromě online aktivit zahrnuje i outdoorovou reklamu. Kampaň tak bude viditelná v blízkosti prodejen makro, na regionálních billboardech nebo zastávkách veřejné dopravy. Cílem je nejen přilákat nové talenty, ale i nadále posilovat komunitu makro uvnitř firmy.
Makro ČR ukazuje, že budování značky zaměstnavatele může být nejen efektivní, ale i autentické. Místo běžných pracovních inzerátů sází na přirozenou komunikaci hodnot a kultury firmy. Výsledky jasně dokazují, že takový přístup přináší nejen vyšší povědomí o makro ČR jako zaměstnavateli, ale také kvalitnější kandidáty.
Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů, nebo si ho nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky iniciativě České pole se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii. Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/
Pro více informací kontaktujte:
Nikola Formanová
Vedoucí komunikace makro ČR tel.: +420 603 850 320 e-mail: [email protected] www.makro.cz www.facebook.com/makro.cz www.linkedin.com/company/makro-cr/ Tisková zpráva ke staženíZdroj: www.makro.cz