T-Mobile··5 min

Letní nabídka plná radosti od T-Mobile je opět tu

T-Mobile

T-Mobile

T-Mobile je značkou skupiny Deutsche Telekom pro mobilní služby. Německá skupina Deutsche Telekom je mj. od roku 2014 100 % vlastníkem společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., jež do roku 2002 působila pod názvem Radiomobil a. s. (obchodní značka Paegas).

Tisková zpráva

Praha, 11. června – Léto se blíží a s ním i prosluněná magentová nabídka. Jak už jsou zákazníci největšího mobilního operátora zvyklí, čeká je pořádná porce dat zdarma, k tomu super praktický dárek a také skvělé letní osvěžení. Nabídka startuje 16. června a potrvá do konce srpna.

T-Mobile i letos všem svým zákazníkům zpříjemní léto tak, aby se cítili #MeziSvými. Tím, že využívají služeb operátora, se mohou těšit na skvělé dva dárky – první z nich je již osvědčená zmrzlina v oblíbených příchutích. Tentokrát půjde o Cornetto od Algidy. Dalším letním dárkem je praktický rychleschnoucí sportovní ručník z mikrovlákna v krásně jasné magentové barvě s praktickou přepravní gumou na zabalení nebo zavěšení. Skvěle saje vodu, rychle uschne a lze ho snadno složit na cesty. Ručníky i zmrzlina budou k dispozici na pobočkách se zahájením nabídky, tedy 16. června. K vyzvednutí obou dárků je potřeba voucher z aplikace Můj T-Mobile, resp. sekce Magenta Moments, kde si nově zákazníci mohou vyzkoušet i Wolt+ na 6 měsíců zdarma. A ani letos nechybí data. Zákazníky s tarifní řadou Next letos čeká 20 GB v létě navíc, resp. 2x 10 GB – nabídka platí pro koncové zákazníky i drobné podnikatele. Vyčerpání balíčků může proběhnout kdykoli v období 16. 6.- 31. 8. Balíček je potřeba aktivovat opět v aplikaci Můj T-Mobile, rychlost dat je neomezená a využít je lze doma i v rámci EU.

Mám velikou radost, že letos v létě opět přinášíme krásné a praktické dárky pro všechny naše zákazníky. Léto je ideální čas cestování, pohody a společných zážitků, kdy každý chce zůstat ve spojení s rodinou a přáteli. Ať už na pláži, v horách nebo na festivalu, my si moc si přejeme, aby si ho všichni maximálně užili #mezisvými a mohli svá dobrodružství sdílet kdekoli, kam je cesta zavede,“ komentuje novinky Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky T-Mobile.

Uživatelé předplacených karet při každém dobití 400 korun kromě standardních odměn (2 GB nebo neomezené volání na čísla T-Mobile) objeví v nabídce ještě třetí dárek: balíček 10 GB dat s neomezenou rychlostí, které lze čerpat doma i v EU. Pozadu nezůstává ani zbytek byznysových zákazníků. Stačí si v období od 15. 6.- 31. 7. aktivovat balíček Extra Data 10 GB, jako dárek pak dostane 20 GB, který lze v aplikaci aktivovat 1x v období 1. 7.- 31. 8. Data lze vyčerpat do 30 dní od aktivace a rovněž doma nebo v EU.

Od 16. 6. se diváci MAGENTA TV mohou také těšit na výběr pohodových filmů pro celou rodinu. Na EPG pozici 19 bude každý den vysílat Letní kino, které nabídne pestrý mix rodinných komedií, animovaných filmů i současných českých i zahraničních titulů. Půjde například o snímky jako Prázdniny s Broučkem, Zápisník alkoholičky, Špunti na vodě, Myška Pattie: Na vlnách dobrodružství nebo Spider-Man: Bez domova. Letní nabídku podpoří operátor také kampaní, kterou spustí 16. června.

Více na https://www.t-mobile.cz/leto

O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.

Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz

Zdroj: www.t-press.cz

Další články

Další články od T-Mobile

Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Deutsche Telekom, matka českého T-Mobile, navazuje na svou již pětiletou tradici podpory mladých a v novém výzkumu odhaluje potřebu dalšího vzdělávání v oblasti digitální ochrany u generace Z. Více než 90 % z dotazovaných mladých Evropanů má obavy o své digitální soukromí a téměř tři čtvrtiny požadují více informací v této oblasti. Výsledky průzkumu stály u zrodu nové evropské kampaně OwnYourWorld, která upozorňuje na problematiku tzv. digitálních dvojníků. Ta zahrnuje stejnojmennou online platformu obsahující šestidílnou sérii digitálních lekcí na téma ochrany online identity. Kampaň odstartovala včera ve Vídni pod hlavičkou Telekom Electronic Beats, kde se uskutečnil i speciální launch event.
| T-Mobile
Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Deutsche Telekom, matka českého T-Mobile, navazuje na svou již pětiletou tradici podpory mladých a v novém výzkumu odhaluje potřebu dalšího vzdělávání v oblasti digitální ochrany u generace Z. Více než 90 % z dotazovaných mladých Evropanů má obavy o své digitální soukromí a téměř tři čtvrtiny požadují více informací v této oblasti. Výsledky průzkumu stály u zrodu nové evropské kampaně OwnYourWorld, která upozorňuje na problematiku tzv. digitálních dvojníků. Ta zahrnuje stejnojmennou online platformu obsahující šestidílnou sérii digitálních lekcí na téma ochrany online identity. Kampaň odstartovala včera ve Vídni pod hlavičkou Telekom Electronic Beats, kde se uskutečnil i speciální launch event.
| T-Mobile
Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Deutsche Telekom, matka českého T-Mobile, navazuje na svou již pětiletou tradici podpory mladých a v novém výzkumu odhaluje potřebu dalšího vzdělávání v oblasti digitální ochrany u generace Z. Více než 90 % z dotazovaných mladých Evropanů má obavy o své digitální soukromí a téměř tři čtvrtiny požadují více informací v této oblasti. Výsledky průzkumu stály u zrodu nové evropské kampaně OwnYourWorld, která upozorňuje na problematiku tzv. digitálních dvojníků. Ta zahrnuje stejnojmennou online platformu obsahující šestidílnou sérii digitálních lekcí na téma ochrany online identity. Kampaň odstartovala včera ve Vídni pod hlavičkou Telekom Electronic Beats, kde se uskutečnil i speciální launch event.
| T-Mobile
Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Deutsche Telekom, matka českého T-Mobile, navazuje na svou již pětiletou tradici podpory mladých a v novém výzkumu odhaluje potřebu dalšího vzdělávání v oblasti digitální ochrany u generace Z. Více než 90 % z dotazovaných mladých Evropanů má obavy o své digitální soukromí a téměř tři čtvrtiny požadují více informací v této oblasti. Výsledky průzkumu stály u zrodu nové evropské kampaně OwnYourWorld, která upozorňuje na problematiku tzv. digitálních dvojníků. Ta zahrnuje stejnojmennou online platformu obsahující šestidílnou sérii digitálních lekcí na téma ochrany online identity. Kampaň odstartovala včera ve Vídni pod hlavičkou Telekom Electronic Beats, kde se uskutečnil i speciální launch event.
| T-Mobile
Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Deutsche Telekom, matka českého T-Mobile, navazuje na svou již pětiletou tradici podpory mladých a v novém výzkumu odhaluje potřebu dalšího vzdělávání v oblasti digitální ochrany u generace Z. Více než 90 % z dotazovaných mladých Evropanů má obavy o své digitální soukromí a téměř tři čtvrtiny požadují více informací v této oblasti. Výsledky průzkumu stály u zrodu nové evropské kampaně OwnYourWorld, která upozorňuje na problematiku tzv. digitálních dvojníků. Ta zahrnuje stejnojmennou online platformu obsahující šestidílnou sérii digitálních lekcí na téma ochrany online identity. Kampaň odstartovala včera ve Vídni pod hlavičkou Telekom Electronic Beats, kde se uskutečnil i speciální launch event.
| T-Mobile
Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Deutsche Telekom, matka českého T-Mobile, navazuje na svou již pětiletou tradici podpory mladých a v novém výzkumu odhaluje potřebu dalšího vzdělávání v oblasti digitální ochrany u generace Z. Více než 90 % z dotazovaných mladých Evropanů má obavy o své digitální soukromí a téměř tři čtvrtiny požadují více informací v této oblasti. Výsledky průzkumu stály u zrodu nové evropské kampaně OwnYourWorld, která upozorňuje na problematiku tzv. digitálních dvojníků. Ta zahrnuje stejnojmennou online platformu obsahující šestidílnou sérii digitálních lekcí na téma ochrany online identity. Kampaň odstartovala včera ve Vídni pod hlavičkou Telekom Electronic Beats, kde se uskutečnil i speciální launch event.
| T-Mobile
Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Deutsche Telekom, matka českého T-Mobile, navazuje na svou již pětiletou tradici podpory mladých a v novém výzkumu odhaluje potřebu dalšího vzdělávání v oblasti digitální ochrany u generace Z. Více než 90 % z dotazovaných mladých Evropanů má obavy o své digitální soukromí a téměř tři čtvrtiny požadují více informací v této oblasti. Výsledky průzkumu stály u zrodu nové evropské kampaně OwnYourWorld, která upozorňuje na problematiku tzv. digitálních dvojníků. Ta zahrnuje stejnojmennou online platformu obsahující šestidílnou sérii digitálních lekcí na téma ochrany online identity. Kampaň odstartovala včera ve Vídni pod hlavičkou Telekom Electronic Beats, kde se uskutečnil i speciální launch event.
| T-Mobile
Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Deutsche Telekom, matka českého T-Mobile, navazuje na svou již pětiletou tradici podpory mladých a v novém výzkumu odhaluje potřebu dalšího vzdělávání v oblasti digitální ochrany u generace Z. Více než 90 % z dotazovaných mladých Evropanů má obavy o své digitální soukromí a téměř tři čtvrtiny požadují více informací v této oblasti. Výsledky průzkumu stály u zrodu nové evropské kampaně OwnYourWorld, která upozorňuje na problematiku tzv. digitálních dvojníků. Ta zahrnuje stejnojmennou online platformu obsahující šestidílnou sérii digitálních lekcí na téma ochrany online identity. Kampaň odstartovala včera ve Vídni pod hlavičkou Telekom Electronic Beats, kde se uskutečnil i speciální launch event.
| T-Mobile
Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Deutsche Telekom, matka českého T-Mobile, navazuje na svou již pětiletou tradici podpory mladých a v novém výzkumu odhaluje potřebu dalšího vzdělávání v oblasti digitální ochrany u generace Z. Více než 90 % z dotazovaných mladých Evropanů má obavy o své digitální soukromí a téměř tři čtvrtiny požadují více informací v této oblasti. Výsledky průzkumu stály u zrodu nové evropské kampaně OwnYourWorld, která upozorňuje na problematiku tzv. digitálních dvojníků. Ta zahrnuje stejnojmennou online platformu obsahující šestidílnou sérii digitálních lekcí na téma ochrany online identity. Kampaň odstartovala včera ve Vídni pod hlavičkou Telekom Electronic Beats, kde se uskutečnil i speciální launch event.
| T-Mobile
Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Digitální dvojníci postrachem Generace Z – potvrzuje nový průzkum Deutsche Telekom zahrnující i Česko

Deutsche Telekom, matka českého T-Mobile, navazuje na svou již pětiletou tradici podpory mladých a v novém výzkumu odhaluje potřebu dalšího vzdělávání v oblasti digitální ochrany u generace Z. Více než 90 % z dotazovaných mladých Evropanů má obavy o své digitální soukromí a téměř tři čtvrtiny požadují více informací v této oblasti. Výsledky průzkumu stály u zrodu nové evropské kampaně OwnYourWorld, která upozorňuje na problematiku tzv. digitálních dvojníků. Ta zahrnuje stejnojmennou online platformu obsahující šestidílnou sérii digitálních lekcí na téma ochrany online identity. Kampaň odstartovala včera ve Vídni pod hlavičkou Telekom Electronic Beats, kde se uskutečnil i speciální launch event.
| T-Mobile