Datart··2 min

Komentář obchodně marketingového ředitele společnosti DATART Františka Mikošky k únorovým tržbám v maloobchodě

Datart

Datart

Datart je český prodejce spotřební elektroniky a elektrospotřebičů. Společnost byla založena v roce 1991 a sídlí v Praze. Datart má pobočky v celé České republice a zaměstnává více než 1 000 zaměstnanců.

Tisková zpráva

„Únor v maloobchodě tradičně představuje přechodné období mezi dynamickým lednem, kdy doznívá vliv povánočních slev, a jarními promoakcemi. Pro řadu segmentů to znamená mírné zpomalení spotřebitelské poptávky, což je důsledkem několika faktorů – vyčerpání rozpočtů po sváteční sezóně, nižších disponibilních příjmů domácností a absence silných nákupních impulsů. Přesto se letošní únor v segmentu elektra ukázal jako lehce růstový, přičemž meziročně zde prodeje vzrostly řádově o 5 %.

Trendy, které dlouhodobě formují elektro retail, se promítly i do únorového vývoje. E-commerce nadále upevňuje svou pozici na úkor tradičních prodejen, zákazníci stále zůstávají cenově orientovaní, avšak současně více očekávají špičkový servis, jako například pohodlný nákup v kamenných obchodech, expresní doručení online objednávek, flexibilní možnosti osobního odběru a kvalitní poprodejní péči.

V rámci prodejních tendencí jsme v DATARTu zaznamenali zvýšenou poptávku po herních konzolích, mobilních telefonech a jejich příslušenství. Segment malých domácích spotřebičů vykázal v únoru v meziročním srovnání růst o přibližně 10 %, což dokládá, že zákazníci stále více investují do produktů, které jim usnadňují každodenní život. Tento vývoj potvrzuje, že i v období nižší spotřebitelské aktivity může maloobchod růst – klíčem k úspěchu je správná kombinace kvalitních produktů, služeb a péče o zákazníka,“ říká František Mikoška, obchodně marketingový ředitel DATART.

Zdroj: www.datart.cz

Další články

Další články od Datart

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart
Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Češi letos kromě plavek balí i techniku. Prodeje powerbank v hlavní letní sezóně vzrůstají až o 30 %

Letní kufry Čechů se plní nejen opalovacím krémem a plavkami, ale také technikou. Powerbanky, cestovní adaptéry i foťáky se staly nedílnou součástí dovolené – slouží k navigaci, focení i zábavě. DATART zaznamenal 15% nárůst prodejů powerbank ještě před začátkem hlavní sezóny a očekává další růst. Největší zájem o cestovní adaptéry přichází tradičně v červenci, kdy lidé vyrážejí nejčastěji za hranice.
| Datart