Kofola··3 min

Kofolí prasátko je zpět. Letos vybízí k darování dobroty

Kofola

Kofola

Kofola je sycený nealkoholický nápoj kolového typu, který vznikl v roce 1960 v komunistickém Československu jako alternativa k tehdy nedostupným západním nápojům Coca-Cola nebo Pepsi. Nápoj vyrábí česká společnost Kofola ČeskoSlovensko v Krnově. Kofola obsahuje 14 různých bylin a ovocných látek, okořeněná je lékořicí.

Tisková zpráva

Na legendární vánoční reklamu od Kofoly čeká u televizních obrazovek snad každý Čech. Oblíbený divočák, co má „velký zahnutý zuby nahoru”, se stal doslova symbolem příchozích Vánoc. Kofola v letošní kampani představí nejen svou limitovanou edici, která vznikla spojením tradičních českých firem, ale i nové vánoční poselství.

Kofolí prasátko je zpět. Letos vybízí k darování dobroty

Kofola se dlouhodobě snaží posilovat vztahy mezi lidmi. Letošní vánoční kampaní se rozhodla darovat dobrotu. „Jde o hravý dvojsmysl, kterým chceme říci, že přicházíme s originální vánoční novinkou, ale zároveň vyzýváme lidi ke vzájemné laskavosti,” vysvětluje Nikola Thomson, brand manažerka Kofoly. Vánoční kampaní chce Kofola inspirovat k šíření dobra a realizaci drobných skutků od srdce, které nejsou o velkých gestech, ale o malých projevech lidské dobroty, jimiž můžeme potěšit druhé.

Stejně jako každý rok obohacuje tradiční příběh prasátka nový animovaný závěr (tag on). „Prasátko se už minulý rok zamilovalo a spárovalo s prasečicí. A protože Kofola byla a je o lásce, rozhodli jsme se jejich příběh rozehrát dál. Letos se naše dvojice láskyplně rozdělí o dobrotu,” dodává Thomson. V závěru spotu se tak představí letošní limitovaná vánoční edice - Kofola s příchutí Marlenky.

Ikonická reklama běží od 4. listopadu na České televizi a TV Prima, na Slovensku je k vidění na stanicích RTVS a TA3. Kromě tradičního TV spotu plánuje Kofola do mediamixu zakomponovat i kratší formáty sponzorských vzkazů. Doprovázet ji bude digitální kampaň na Youtube a sociálních sítích podpořená také tematickým a influencerským obsahem.

Kampaňové aktivity doplní Kofola i letos spotřebitelskou soutěží. „Lidé opět mohou sbírat kódy pod víčky, které potom zaregistrují na webových stránkách a zařadí se tím do slosování o voucher na zážitkový pobyt Amazing Places v hodnotě 100 000 Kč na celý rok. Připravenou máme ale i řadu dalších cen,” dodává k soutěži Thomson. Na tradiční vánoční spot s novým animovaným závěrem, na kterém se podílela reklamní agentura Wiktor Leo Burnett, se můžete podívat zde.

Fotografie jsou ke stažení na: https://bit.ly/KofolaMarlenka

Vizitka kampaně:
Zadavatelé - Ľubica Mieresová, Nikola Thomson

Account Manager – Laura Chnapková

Strategy Director – Dominika Múdra

Creative Director – Kristína Pavlendová

Copywriter – Ivana Viteková, Lukáš Baláž

Art Director – Martina Mihálová, Gabriel Jakubkovič, Jaroslav Varchola

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

V 1. čtvrtletí roku 2025 čelila skupina Kofola poklesu tržeb napříč svými trhy. Ten byl primárně způsobený regulačními zásahy vlád. Přesto nezahálela a uvedla atraktivní novinky a posílila v dynamicky rostoucím segmentu zdravého stravování. Dařilo se i voňavému pilíři skupiny. Výsledná bilance za první tři měsíce roku: tržby přes dvě miliardy, EBITDA 162,7 mil. Kč.
| Kofola
První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

V 1. čtvrtletí roku 2025 čelila skupina Kofola poklesu tržeb napříč svými trhy. Ten byl primárně způsobený regulačními zásahy vlád. Přesto nezahálela a uvedla atraktivní novinky a posílila v dynamicky rostoucím segmentu zdravého stravování. Dařilo se i voňavému pilíři skupiny. Výsledná bilance za první tři měsíce roku: tržby přes dvě miliardy, EBITDA 162,7 mil. Kč.
| Kofola
První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

V 1. čtvrtletí roku 2025 čelila skupina Kofola poklesu tržeb napříč svými trhy. Ten byl primárně způsobený regulačními zásahy vlád. Přesto nezahálela a uvedla atraktivní novinky a posílila v dynamicky rostoucím segmentu zdravého stravování. Dařilo se i voňavému pilíři skupiny. Výsledná bilance za první tři měsíce roku: tržby přes dvě miliardy, EBITDA 162,7 mil. Kč.
| Kofola
První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

V 1. čtvrtletí roku 2025 čelila skupina Kofola poklesu tržeb napříč svými trhy. Ten byl primárně způsobený regulačními zásahy vlád. Přesto nezahálela a uvedla atraktivní novinky a posílila v dynamicky rostoucím segmentu zdravého stravování. Dařilo se i voňavému pilíři skupiny. Výsledná bilance za první tři měsíce roku: tržby přes dvě miliardy, EBITDA 162,7 mil. Kč.
| Kofola
První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

V 1. čtvrtletí roku 2025 čelila skupina Kofola poklesu tržeb napříč svými trhy. Ten byl primárně způsobený regulačními zásahy vlád. Přesto nezahálela a uvedla atraktivní novinky a posílila v dynamicky rostoucím segmentu zdravého stravování. Dařilo se i voňavému pilíři skupiny. Výsledná bilance za první tři měsíce roku: tržby přes dvě miliardy, EBITDA 162,7 mil. Kč.
| Kofola
První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

V 1. čtvrtletí roku 2025 čelila skupina Kofola poklesu tržeb napříč svými trhy. Ten byl primárně způsobený regulačními zásahy vlád. Přesto nezahálela a uvedla atraktivní novinky a posílila v dynamicky rostoucím segmentu zdravého stravování. Dařilo se i voňavému pilíři skupiny. Výsledná bilance za první tři měsíce roku: tržby přes dvě miliardy, EBITDA 162,7 mil. Kč.
| Kofola
První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

V 1. čtvrtletí roku 2025 čelila skupina Kofola poklesu tržeb napříč svými trhy. Ten byl primárně způsobený regulačními zásahy vlád. Přesto nezahálela a uvedla atraktivní novinky a posílila v dynamicky rostoucím segmentu zdravého stravování. Dařilo se i voňavému pilíři skupiny. Výsledná bilance za první tři měsíce roku: tržby přes dvě miliardy, EBITDA 162,7 mil. Kč.
| Kofola
První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

V 1. čtvrtletí roku 2025 čelila skupina Kofola poklesu tržeb napříč svými trhy. Ten byl primárně způsobený regulačními zásahy vlád. Přesto nezahálela a uvedla atraktivní novinky a posílila v dynamicky rostoucím segmentu zdravého stravování. Dařilo se i voňavému pilíři skupiny. Výsledná bilance za první tři měsíce roku: tržby přes dvě miliardy, EBITDA 162,7 mil. Kč.
| Kofola
První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

V 1. čtvrtletí roku 2025 čelila skupina Kofola poklesu tržeb napříč svými trhy. Ten byl primárně způsobený regulačními zásahy vlád. Přesto nezahálela a uvedla atraktivní novinky a posílila v dynamicky rostoucím segmentu zdravého stravování. Dařilo se i voňavému pilíři skupiny. Výsledná bilance za první tři měsíce roku: tržby přes dvě miliardy, EBITDA 162,7 mil. Kč.
| Kofola
První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

V 1. čtvrtletí roku 2025 čelila skupina Kofola poklesu tržeb napříč svými trhy. Ten byl primárně způsobený regulačními zásahy vlád. Přesto nezahálela a uvedla atraktivní novinky a posílila v dynamicky rostoucím segmentu zdravého stravování. Dařilo se i voňavému pilíři skupiny. Výsledná bilance za první tři měsíce roku: tržby přes dvě miliardy, EBITDA 162,7 mil. Kč.
| Kofola