
„Chtěl bych Martinovi poděkovat za jeho práci pro naši firmu. Na úspěšné spolupráci se skupinou ČSOB má svůj podíl,“ říká generální ředitel České pošty Miroslav Štěpán a dodává: „Česká pošta a divize finančních služeb stojí před úkolem vygenerovat digitální alternativy k tradičním platebním nástrojům a dokončit realizaci nových produktů. Velkou příležitost vnímám zejména v portfoliu hotovostních služeb. To je přesně ta oblast, kam musí do budoucna Česká pošta směřovat. Pokud máme heslo #PoštaSpojuje, musíme naplnit to, co od nás očekávají konzervativní klienti i ti, kteří preferují online nástroje komunikace a plateb. Nemůžeme se uzavírat do jednoho řešení, ale musíme nabídnout různá řešení.“
Jmenovaný ředitel Marek Malček nastoupil na Českou poštu v roce 2021 jako transformační manažer. Před nástupem do divize finančních a korporátních služeb měl na starosti zákaznické služby. Podílel se na automatizaci zákaznických linek a zefektivnění práce call centra České pošty. Pracovní zkušenosti v minulosti získal např. ve firmách SAP, Microsoft a společnostech skupiny Asseco.
„Od Marka očekávám výrazné zrychlení v oblasti digitalizace finančních služeb a v rozvoji nových produktů České pošty a v jejich efektivním nasazení do provozu. Digitalizace současných offlinových služeb není přání, ale nutnost. Dále Markovým úkolem je motivovat a okysličit stávající tým, který bude pro Poštu a její zákazníky přínosem,“ říká generální ředitel České pošty Miroslav Štěpán.
Zdroj: www.ceskaposta.cz