Mnichov. Pro BMW je radost vyjádřením čisté radosti z jízdy a vědomého užívání si života. Radost je motivací i příslibem. Především je to ale silný pocit, který vytváří optimistický pohled na to, co nás čeká. Nyní lze tuto radost poprvé prožít i prostřednictvím čichu, a to díky dvěma novým vůním BMW AMBERNESS a BERGAMOOD.
Stefan Karch, vedoucí BMW Lifestyle & Licensing, vysvětluje: „Nové vůně BMW AMBERNESS a BERGAMOOD vyjadřují charakteristickou radost BMW novým způsobem. Stejně jako značka BMW jsou podmanivé, lákavé a expresivní. Jako každodenní společníci vyjadřují něco zvláštního, s čím se zákazníci mohou ztotožnit a co zdůrazňuje emocionální stránku značky BMW.“
Marco Vidal, generální ředitel společnosti Mavive S.p.A., dodává: „Vývoj vůní AMBERNESS a BERGAMOOD byl vzrušující výzvou. BMW formovalo svět automobilů a Mavive je synonymem pro posouvání hranic v parfémovém průmyslu. Synergie vyplývající z této spolupráce vyústila ve dvě nové vůně a jedinečný smyslový zážitek.“
Svěží a povzbuzující, smyslná a klidná, nebo kombinace obojího.
Nové vůně BMW záměrně překračují hranice pohlaví a budou vonět stejně nádherně na každém. Obě parfémové vody fungují jako samostatné vůně nebo v kombinaci a/nebo při použití v různých koncentracích vytvářejí velmi speciální a vysoce individuální zážitky. Mavive jde nad rámec použití nejkvalitnějších ingrediencí, aby vytvořila zážitek radosti a proměnila jej v každodenního společníka. Používá technologii EmotiWaves™, vyvinutou společností dsm-firmenich, která se specializuje na vůně a příchutě. Tato technologie je založena na nejmodernějších, patentovaných a certifikovaných neurovědeckých poznatcích. K ovlivnění a zesílení emocí využívá přírodní ingredience.
AMBERNESS poskytuje smyslný zážitek, který vyzařuje klid a pocit krásy. Francouzská šalvěj muškátová a guatemalský kardamom vytvářejí zemitou harmonii, kterou doplňuje italský bergamot a egyptská pelargonie. Madagaskarská vanilka, indonéské pačuli a haitský vetiver vytvářejí okouzlující vůni.
BERGAMOOD má svěží a povzbuzující účinek. V úvodu zaznívá vůně italského bergamotu a mandarinky, obohacená o růžový pepř. Levandule a petitgrain zanechávají trvalý dojem. Liquidambar a pižmo vůni završují a dodávají jí živý a stimulující účinek.
Tvar flakonu připomíná ikonickou budovu sídla BMW v Mnichově.
Flakóny parfémů BERGAMOOD a AMBERNESS mají minimalistický design. Jsou vyrobeny z průhledného skla a jejich válcovitý tvar připomíná ikonickou budovu sídla BMW v Mnichově. Černé víčko každého flakónu je opatřeno reliéfním logem BMW. Kulatý okraj a kovová povrchová úprava víčka dodávají flakónu mimořádně sofistikovaný vzhled. Etiketa s bílým pozadím má podobně výrazný design.
BMW se zavázalo k plnění klimatických cílů Pařížské dohody a dodržuje přísné požadavky do nejmenších detailů. Nové vůně nejsou výjimkou. Splňují nejvyšší standardy kvality a udržitelnosti a obsahují pouze přírodní a udržitelné složky. I kvalitní krabička je vyrobena z papíru s certifikátem FSC.
Mavive vytváří vůně již 120 let.
Nové vůně byly vytvořeny v úzké spolupráci se společností Mavive, která patří rodině Vidalů a která se vývojem vůní zabývá již více než 120 let. Dnes má Mavive zastoupení ve více než 90 zemích. Obě vůně BMW byly vytvořeny světově proslulými parfuméry Frankem Voelklem a Alexandrou Monet.
Nové vůně BMW AMBERNESS a BERGAMOOD jsou od května k dostání ve vybraných parfumeriích, v internetovém obchodě BMW Lifestyle (https://lifestyle.bmw.com) a u vybraných BMW Autorizovaných Dealerů.
Cena parfémů o objemu 50 ml činí 1796 Kč, varianta 100 ml bude mít cenu stanovenou při vstupu na trh později v květnu.
Zdroj: www.press.bmwgroup.com