Datart··6 min

Den D je tady: Electro World se od 1. září mění na DATART

Datart

Datart

Datart je český prodejce spotřební elektroniky a elektrospotřebičů. Společnost byla založena v roce 1991 a sídlí v Praze. Datart má pobočky v celé České republice a zaměstnává více než 1 000 zaměstnanců.

Tisková zpráva

To, co bylo dříve avizováno, se nyní stává realitou. Od 1. září dochází v České republice k transformaci řetězce Electro World na DATART. Tato změna představuje strategický krok k vytvoření jednoho z nejkomplexnějších prodejců elektroniky a domácích spotřebičů na trhu. DATART nabídne zákazníkům ještě hustší síť moderních prodejen, díky které bude mít každý z nich prodejnu DATARTU v dostupnosti do 30 minut jízdy.

Změna, která přinese výhody zákazníkům

Od 1. září se e-shopy obou značek sjednotí, přičemž web electroworld.cz bude automaticky přesměrován na datart.cz. Současně začne postupný rebranding prodejen Electro World na DATART.

Celý proces přechodu Electro Worldu na DATART reflektuje naši dlouhodobou vizi zaměřenou na inovace v oblasti nabídky produktů a služeb s ohledem na měnící se požadavky spotřebitelů. Díky této probíhající změně se zákazníci mohou těšit na rozšířenou síť prodejen pod jednotnou značkou DATART. Nabídneme zákazníkům lepší dostupnost oblíbených produktů, širší sortiment zboží, a to vše za atraktivní ceny. Díky synergickým efektům spojení mohou zákazníci využívat lepší služby, včetně rychlejší dostupnosti zboží, efektivnějších logistických řešení a kvalitnějšího zákaznického servisu. Jsme si vědomi důvěry, kterou nám zákazníci projevují, a naším závazkem je tuto důvěru nadále posilovat,“ říká obchodně-marketingový ředitel DATARTu František Mikoška.

V rámci přeměny proběhne také převzetí zákaznických procesů Electro Worldu pod správu DATARTu. Zákazníkům budou převedeny jejich zákaznické účty včetně veškeré nákupní historie, přičemž DATART zaručuje plynulé zajištění reklamací, výměn zboží a dokončení dodávek objednávek realizovaných v Electro Worldu. DATART rovněž přebírá plnou odpovědnost za pojištění a další doplňkové služby sjednané u Electro Worldu, včetně automatického převodu nevyužitých částek na dárkových poukazech, čímž se zajišťuje kontinuita a důvěra zákazníků v kvalitu poskytovaných služeb.

Důraz na komunikaci a zákaznickou podporu

V průběhu této fáze spojení je věnována pozornost pravidelné a transparentní komunikaci se zákazníky, kteří jsou podrobně informováni o přechodu značky Electro World na DATART a o všech změnách, které z toho vyplývají. Veškeré potřebné informace jsou dostupné na prodejnách, v zákaznickém centru, v e-shopu, v mobilní aplikaci, nebo prostřednictvím e-mailové komunikace.

Zákazníci, kteří mají jakékoliv dotazy ohledně probíhajících změn, se mohou kdykoliv obrátit na náš tým. Naši zaměstnanci jsou důkladně proškoleni a připraveni zodpovědět veškeré dotazy,“ říká František Mikoška. Podrobné informace týkající se reklamací, objednávek, dokladů k nákupům a dalších častých otázek najdou zákazníci na stránce https://www.datart.cz/electroworld-se-meni-na-datart.

Co nejhladší průběh

Transformace značky Electro World na DATART představuje komplexní a strategicky významný projekt, který vyžaduje pečlivé plánování a koordinaci na mnoha úrovních. Cílem DATARTu je zajistit, aby celý proces proběhl maximálně plynule a bez výraznějších komplikací. Každá etapa této integrace je koncipována s ohledem na minimalizaci jakýchkoli rušivých vlivů, což zákazníkům umožní plně využít nových výhod, které tato změna přinese.

Zákazníky ujišťujeme, že naši zaměstnanci vynakládají veškeré úsilí, aby celý projekt změny Electro Worldu na DATART probíhal hladce a všechny případné výzvy byly vyřešeny k jejich plné spokojenosti. Vzhledem k rozsahu tohoto procesu však nelze zcela vyloučit drobné komplikace. Prosíme proto zákazníky o trpělivost v případě, že se s nějakým problémem setkají,“ dodává František Mikoška.

Reakce na vývoj na trhu

Trh s elektronikou a domácími spotřebiči prochází dynamickým obdobím, které je poháněno rychlým technologickým vývojem a změnami v nákupním chování spotřebitelů. Spojení značek Electro World a DATART je proto strategickou odpovědí na tyto výzvy s cílem zajistit dlouhodobou stabilitu a růst na trhu. „Jsme si vědomi neustálých výzev, kterým čelíme, a toho, že klíčem k úspěchu je flexibilita a schopnost rychle se přizpůsobit,“ říká František Mikoška.

Spojení přináší také významné synergie, které se projeví jak v oblasti nákladové efektivity, tak v rozšíření produktové nabídky a zkvalitnění zákaznického servisu. Využití sdílených zdrojů, sjednocení logistických procesů a optimalizace provozních nákladů umožní lepší reakci na aktuální potřeby trhu a nabídku ještě atraktivnějších produktů a služeb. Spojení pod značkami DATART v České republice a NAY na Slovensku otevírá nové příležitosti a poskytuje lepší hodnoty pro zákazníky, zaměstnance i investory.

„Věříme, že tato změna bude pozitivně přijata nejen našimi zákazníky, kterým přinese ještě pohodlnější a efektivnější nakupování, ale i našimi zaměstnanci, kteří se stávají součástí nové éry DATARTu,uzavírá František Mikoška, obchodně-marketingový ředitel DATART.

Zdroj: www.datart.cz

Další články

Další články od Datart

Chytré platby na vzestupu: Češi objevují kouzlo odložených a rozložených plateb – nejen manažeři oceňují jejich výhody

Chytré platby na vzestupu: Češi objevují kouzlo odložených a rozložených plateb – nejen manažeři oceňují jejich výhody

Platební preference českých spotřebitelů procházejí výraznou transformací, přičemž stále větší podíl transakcí připadá na inovativní finanční nástroje. Rostoucí popularita odložených a rozložených plateb a modelu rozložení nákupu do několika splátek reflektuje širší trend finanční optimalizace a preference flexibilního řízení cash flow. Podle statistik maloobchodního prodejce elektroniky DATART zaznamenaly platby prostřednictvím služeb Skip Pay či Twisto meziroční nárůst v řádu stovek procent.
| Datart
Přichází čas jarních úklidů. Práci v domácnosti Čechům stále častěji usnadňují moderní pomocníci

Přichází čas jarních úklidů. Práci v domácnosti Čechům stále častěji usnadňují moderní pomocníci

Důkladný úklid celé domácnosti je jeden z rituálů, které neodmyslitelně patří k období jara. Ačkoliv však samotná tradice nadále přetrvává, způsob úklidu se postupně proměňuje. Stále více Čechů se při něm totiž spoléhá na moderní technologie. Výrazně tak stoupá obliba tyčových a robotických vysavačů, elektrických čističů oken či parních mopů, které lidem šetří čas i námahu. V porovnání s letní sezónou se jejich prodej v jarních měsících zvyšuje až o 25 %.
| Datart
Domácí kancelář, kde půjde práce od ruky? Klíčem k efektivní práci je správná technika a ergonomické vybavení

Domácí kancelář, kde půjde práce od ruky? Klíčem k efektivní práci je správná technika a ergonomické vybavení

I domov může být skvělým místem pro práci. Aby však byla efektivní a pohodlná, musí tomu být domácí prostředí dobře přizpůsobené. Správně vybavený pracovní prostor totiž pomáhá udržet koncentraci, podporuje produktivitu a zároveň zajišťuje pohodlí i po dlouhých hodinách u počítače. Zjistěte, na co se při zařizování domácí kanceláře zaměřit a do jakého vybavení se vyplatí investovat.
| Datart
Komentář obchodně marketingového ředitele společnosti DATART Františka Mikošky k lednovým tržbám v maloobchodě

Komentář obchodně marketingového ředitele společnosti DATART Františka Mikošky k lednovým tržbám v maloobchodě

„Leden na trhu s elektronikou přinesl smíšené výsledky. Tradiční dozvuky vánoční sezóny se odrazily ve stabilním výkonu trhu, přičemž spotřebitelé využívali povánoční slevy a výprodeje. Výraznější dynamiku vykázaly některé produktové segmenty – zejména malé domácí spotřebiče, které profitovaly z pokračujícího růstu. Naopak segment mobilních telefonů a nositelné elektroniky zaznamenal meziroční pokles, což může reflektovat jak delší inovační cykly, tak nasycení trhu.
| Datart
Televizní trh v pohybu: Prodeje televizí loni vzrostly, poptávku táhne streaming

Televizní trh v pohybu: Prodeje televizí loni vzrostly, poptávku táhne streaming

Televize si i nadále udržují své pevné místo v českých domácnostech. Podle údajů z trhu došlo v uplynulém roce k meziročnímu nárůstu prodejů, kdy nepřehlédnutelným hybatelem trhu s televizemi je také rozmach streamovacích platforem, který urychluje potřebu výměny zastaralých televizorů za nové chytré televize s připojením k internetu. Impulsem pro poptávku by podle DATARTu mohl být i příchod služby Oneplay.
| Datart
DATART znovu potvrzuje svou výjimečnost. Prodejce elektroniky získal prestižní ocenění Czech Superbrands 2025

DATART znovu potvrzuje svou výjimečnost. Prodejce elektroniky získal prestižní ocenění Czech Superbrands 2025

Maloobchodní prodejce elektroniky DATART opětovně získal prestižní ocenění Czech Superbrands 2025, které uděluje organizace Superbrands firmám, jimž se podařilo vybudovat silné a úspěšné značky. Tento titul je potvrzením kvalitní práce, kterou DATART vykonává nejen v oblasti prodeje elektroniky, ale také v oblasti zákaznické péče a inovací.
| Datart
Kingdom Come: Deliverance 2 nezaostává ani v prodejích fyzických kopií

Kingdom Come: Deliverance 2 nezaostává ani v prodejích fyzických kopií

Nová česká počítačová hra Kingdom Come: Deliverance 2 v prvních týdnech od svého uvedení překonává všechna očekávání. Maloobchodní prodejce DATART stihl v prvních dvou týdnech prodat vyšší stovky fyzických kopií hry, díky čemuž se u něj v tomto období stala vůbec nejprodávanějším herním titulem. Svými prodeji se dokonce může měřit s nejúspěšnějšími hrami posledních let, jako je například God of War Ragnarök.
| Datart
DATART OTEVÍRÁ REVOLUČNÍ PRODEJNU V BRNĚ

DATART OTEVÍRÁ REVOLUČNÍ PRODEJNU V BRNĚ

DATART, přední maloobchodní prodejce spotřební elektroniky, oficiálně otevírá ve čtvrtek 20. února svou novou vlajkovou prodejnu v obchodním centru Avion Shopping Park Brno. Moderní koncept prodejny představuje jedinečný prostor, kde se snoubí špičkové technologie, dokonalá přehlednost sortimentu a jedinečný zákaznický servis. Na ploše přesahující 1 500 m² se návštěvníci mohou těšit na široký výběr spotřební elektroniky, exkluzivní značkové výstavky a prvotřídní služby elektro specialistů.
| Datart
Kamenné prodejny jsou pro Čechy nenahraditelné. Při nákupech stále víc sahají po prémiových službách

Kamenné prodejny jsou pro Čechy nenahraditelné. Při nákupech stále víc sahají po prémiových službách

Online nakupování si v posledních letech získalo pevné místo v životech českých spotřebitelů. Ukazuje se však, že kamenné prodejny zůstávají nenahraditelným pilířem maloobchodního trhu, který propojuje svět online a offline nakupování. Potvrzuje to i maloobchodní prodejce elektra DATART, jehož prodejny v průběhu prosince navštívilo téměř 3,5 milionů zákazníků. Mezi zákazníky podle něj roste poptávka po prémiových službách, jako je montáž vestavných spotřebičů a infrasaun či instalace osvětlení, které usnadňují sžití s nově zakoupeným zbožím.
| Datart
Holicí strojky, sluchátka nebo kávovary? Zjistěte, co si dnes Češi nejčastěji dávají k Valentýnu

Holicí strojky, sluchátka nebo kávovary? Zjistěte, co si dnes Češi nejčastěji dávají k Valentýnu

Svátek zamilovaných se blíží a mnoho lidí přemýšlí, čím potěšit svou drahou polovičku. Trendy posledních let naznačují, že Češi namísto klasických dárků, jako jsou bonboniéry či plyšoví medvídci, dávají stále častěji přednost praktickým darům, které následně dělají radost každý den. Stále populárnější volbou je podle maloobchodního prodejce DATART drobná elektronika, která se stala alternativou k tradičním valentýnským překvapením. Zájem o ní v týdnu před Valentýnem stoupá řádově o desetinu.
| Datart