ČSOB··3 min

ČSOB se rozrůstá o divizi řízení úvěrových rizik a Ecosphere a jmenuje nové ředitelky

ČSOB

ČSOB

Československá obchodní banka, a. s. (ČSOB) je univerzální bankovní instituce působící v Česku. ČSOB byla založena státem v roce 1964 jako banka pro poskytování služeb v oblasti financování zahraničního obchodu a volnoměnových operací s působností na československém trhu.

Tisková zpráva

Výkonným ředitelem nově založené divize řízení úvěrových rizik v ČSOB byl od počátku letošního listopadu jmenován Boštjan Jazbec. Další manažerské změny nastanou v ČSOB od 1. ledna 2025, odkdy bude Jitka Hajičová řídit nový strategický útvar Ecosphere a útvar obchodní podpory po ní převezme Alena Křížová. Výkonnou ředitelkou retailové distribuce se stane Věra Konečná a výkonnou ředitelkou retailových úvěrů bude Barbara Hartmannová.

Boštjan Jazbec je novým výkonným ředitelem divize řízení úvěrových rizik

Od listopadu letošního roku je Boštjan Jazbec výkonným ředitelem nově založené divize řízení úvěrových rizik ČSOB. Divize byla zřízena na základě rozhodnutí výkonného výboru mateřské skupiny KBC. Úkolem Boštjana Jazbece bude strategické řízení úvěrového rizika, validace modelů a poradenství představenstvu v souladu s regulačními požadavky.

Boštjan Jazbec je slovinský ekonom, který působil jako guvernér centrální banky Slovinska, člen Rady guvernérů ECB a člen Single Resolution Board EU. Absolvoval doktorská studia na Institute for Advanced Studies ve Vídni a Ekonomické fakultě Univerzity v Lublani. Jeho specializací je finanční stabilita, bankovní regulace a měnová politika.

Jitka Hajičová bude ředitelkou nového útvaru Ecosphere

Od 1. ledna 2025 bude Jitka Hajičová řídit nový útvar Ecosphere, který vznikl s cílem podpořit nové strategické rozvojové aktivity ČSOB. Jitka Hajičová působí v ČSOB od roku 2002 a zastávala expertní i manažerské pozice.

V současnosti vede útvar obchodní podpory, který spravuje od roku 2018. Zároveň je zodpovědná za projekty ČSOB Longevity a Finanční a digitální gramotnost pro školy. Kariéru začínala ve společnosti Ernst & Young. Vystudovala finance a účetnictví na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Alena Křížová povede útvar obchodní podpory

Alena Křížová převezme od ledna 2025 vedení útvaru obchodní podpory, kde nahradí Jitku Hajičovou. Alena Křížová působí v ČSOB od roku 1996, kdy začínala v pobočkové síti.

Následně zastávala různé manažerské pozice včetně regionální ředitelky. V roce 2022 přešla na ústředí, kde se stala ředitelkou pro financování a podnikatele. Od září 2023 vede obchodní doménu Daily banking & FOP. Vystudovala Technickou univerzitu v Liberci.

Věra Konečná se stane ředitelkou retailové distribuce

Věra Konečná bude od ledna 2025 novou ředitelkou retailové distribuce ČSOB. V této funkci nahradí Radka Hájka, který po více než 20 letech v ČSOB odchází mimo finanční sektor. Věra Konečná působí v ČSOB od roku 1991.

Nyní je regionální ředitelkou retailové distribuce pro severní Moravu. V minulosti zastávala různé vedoucí pozice v regionech na Moravě. Absolvovala Technickou univerzitu Vysoké školy báňské v Ostravě, fakultu ekonomickou.

Barbara Hartmannová převezme vedení retailových úvěrů

Barbara Hartmannová bude od ledna 2025 řídit retailové úvěry ČSOB. Ve funkci nahradí Tomáše Sobotku, který přešel na jinou pozici v rámci skupiny ČSOB. Barbara Hartmannová začala svou kariéru v ČSOB v roce 2015 jako Risk Compliance Manager.

Od roku 2017 působila jako ředitelka právních služeb v ČSOB Stavební spořitelně a od roku 2019 vede právní služby ČSOB. Vystudovala dvě fakulty na Univerzitě Karlově a získala bakalářský titul na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Zdroj: www.csob.cz

Další články

Další články od ČSOB

Varování: červen až září jsou nejnebezpečnějším obdobím pro váš majetek

Varování: červen až září jsou nejnebezpečnějším obdobím pro váš majetek

Čísla hovoří jasně – červen až září jsou dlouhodobě z pohledu řádění živlů statisticky nejnebezpečnějším obdobím pro náš majetek. Více než kdy jindy bychom tak měli v tomto období myslet na jeho zabezpečení. Ideálně v kombinaci s jeho pojištěním. Většina lidí si pojištěním majetek stále nechrání a řada z těch, kteří pojištění mají, ho nemají nastavené správně a vystavují se riziku podpojištění.
| ČSOB
Varování: červen až září jsou nejnebezpečnějším obdobím pro váš majetek

Varování: červen až září jsou nejnebezpečnějším obdobím pro váš majetek

Čísla hovoří jasně – červen až září jsou dlouhodobě z pohledu řádění živlů statisticky nejnebezpečnějším obdobím pro náš majetek. Více než kdy jindy bychom tak měli v tomto období myslet na jeho zabezpečení. Ideálně v kombinaci s jeho pojištěním. Většina lidí si pojištěním majetek stále nechrání a řada z těch, kteří pojištění mají, ho nemají nastavené správně a vystavují se riziku podpojištění.
| ČSOB
Varování: červen až září jsou nejnebezpečnějším obdobím pro váš majetek

Varování: červen až září jsou nejnebezpečnějším obdobím pro váš majetek

Čísla hovoří jasně – červen až září jsou dlouhodobě z pohledu řádění živlů statisticky nejnebezpečnějším obdobím pro náš majetek. Více než kdy jindy bychom tak měli v tomto období myslet na jeho zabezpečení. Ideálně v kombinaci s jeho pojištěním. Většina lidí si pojištěním majetek stále nechrání a řada z těch, kteří pojištění mají, ho nemají nastavené správně a vystavují se riziku podpojištění.
| ČSOB
Varování: červen až září jsou nejnebezpečnějším obdobím pro váš majetek

Varování: červen až září jsou nejnebezpečnějším obdobím pro váš majetek

Čísla hovoří jasně – červen až září jsou dlouhodobě z pohledu řádění živlů statisticky nejnebezpečnějším obdobím pro náš majetek. Více než kdy jindy bychom tak měli v tomto období myslet na jeho zabezpečení. Ideálně v kombinaci s jeho pojištěním. Většina lidí si pojištěním majetek stále nechrání a řada z těch, kteří pojištění mají, ho nemají nastavené správně a vystavují se riziku podpojištění.
| ČSOB
ČSOB Index bydlení: Ceny bytů letí vzhůru, za rok stouply o 10 procent, trendem jsou mikrobyty

ČSOB Index bydlení: Ceny bytů letí vzhůru, za rok stouply o 10 procent, trendem jsou mikrobyty

ČSOB Index bydlení: Ceny bytů letí vzhůru, za rok stouply o 10 procent, trendem jsou mikrobyty
| ČSOB
Ratiboř, Rudíkov, Havlíčkův Brod a Ostopovice uspěly v soutěži Zelená obec roku 2025. ČSOB ocenila odpovědný a udržitelný přístup k budoucnosti

Ratiboř, Rudíkov, Havlíčkův Brod a Ostopovice uspěly v soutěži Zelená obec roku 2025. ČSOB ocenila odpovědný a udržitelný přístup k budoucnosti

ČSOB ocenila lídry mezi českými obcemi v oblasti udržitelnosti. Ve třetím ročníku soutěže Zelená obec roku zvítězily Ratiboř na Vsetínsku, Rudíkov na Třebíčsku a v kategorii statutárních a velkých měst Havlíčkův Brod. Ocenění za sociální počin roku získaly Ostopovice na Brněnsku. Slavnostní vyhlášení se konalo jako součást tradiční konference Udržitelná budoucnost obcí, kterou hostil pražský Kampus ČSOB. Mezi vystupujícími byl i ministr životního prostředí Petr Hladík nebo oceňovaný starosta německé obce Kalletal Mario Hecker.
| ČSOB
ČSOB hledá nového kreativně-strategického partnera pro celou finanční skupinu

ČSOB hledá nového kreativně-strategického partnera pro celou finanční skupinu

Skupina ČSOB vypsala výběrové řízení na nového kreativně-strategického partnera, který bude zastřešovat tvorbu a rozvoj marketingové komunikace napříč skupinou. Hledání nového partnera je součástí širší strategické transformace banky, která se v posledních letech intenzivně zaměřuje na inovace, digitalizaci a hlubší zákaznickou orientaci.
| ČSOB
České banky spouští světově unikátní službu „Vklad na kartu“

České banky spouští světově unikátní službu „Vklad na kartu“

Česká spořitelna, ČSOB a Raiffeisenbank jako první banky na světě společně s kartovými asociacemi Mastercard a Visa spouští novou službu Vklad na kartu. S podporou České bankovní asociace tak vzniká unikátní řešení, které umožní klientům vkládat hotovost přímo na účet skrze bankomaty jiných bank.
| ČSOB
ČSOB staví kampaň na autentickém příběhu svých zaměstnanců. Děkuje jim za to, že investují čas do finančního vzdělávání dětí

ČSOB staví kampaň na autentickém příběhu svých zaměstnanců. Děkuje jim za to, že investují čas do finančního vzdělávání dětí

ČSOB spouští novou image kampaň, která staví na autentickém příběhu vlastních zaměstnanců. V čele kampaně je totiž aktivita bankéřů, kteří už osmým rokem docházejí osobně do škol a pomáhají dětem porozumět financím, digitálnímu světu i udržitelnosti. Výsledkem je, že s výukou finanční gramotnosti od ČSOB se už napřímo setkalo každé deváté dítě v Česku.
| ČSOB
Plaťte sparťansky, plaťte stylově. AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard rozšiřují kampaň, která propojuje emoce fanoušků s digitálními platbami

Plaťte sparťansky, plaťte stylově. AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard rozšiřují kampaň, která propojuje emoce fanoušků s digitálními platbami

AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard spouštějí novou fázi kampaně „Plaťte sparťansky, plaťte stylově“, která fanouškům připomíná, že věrnost ke klubu se může projevit i při každodenním placení. Emotivní koncept, nově s tváří obránce Matěje Ryneše, staví na myšlence, že každé pípnutí Sparta kartou od ČSOB připomíná ty nejsilnější emoce – gólovou euforii, klubovou sounáležitost a společné chvíle na tribunách.
| ČSOB