ČSOB··3 min

ČSOB otevřela nové pobočky v Ostravě a Praze. Nabízí více komfortu pro klienty a moderní design

ČSOB

ČSOB

Československá obchodní banka, a. s. (ČSOB) je univerzální bankovní instituce působící v Česku. ČSOB byla založena státem v roce 1964 jako banka pro poskytování služeb v oblasti financování zahraničního obchodu a volnoměnových operací s působností na československém trhu.

Tisková zpráva

ČSOB má pro klienty další dvě pobočky, které reagují na změny v bankovnictví a rozvoj potřeb klientů. V Ostravě byla po rozsáhlé rekonstrukci slavnostně otevřena pobočka na Hollarově ulici a v Praze vznikla nová pobočka v centrále ČSOB v Radlicích. Obě místa přinášejí inovace v obsluze klientů a potvrzují zaměření ČSOB na udržitelnost a digitalizaci.

„Otevření těchto dvou moderních poboček je dalším krokem, jak být našim klientům blíž a poskytovat jim služby odpovídající jejich aktuálním potřebám a očekáváním. I když se mnoho bankovních a pojišťovacích služeb přesouvá do online prostředí a digitalizace je významným trendem, stále existují situace, ve kterých je pro klienty přínosem možnost se poradit s odborníkem. Spojení osobního přístupu a moderních technologií je směr, kterým se v našich pobočkách ubíráme,“ uvedl generální ředitel skupiny ČSOB Aleš Blažek.

Ostrava-Hollarova: tradice a moderní zázemí

Pobočka ČSOB na Hollarově ulici v Ostravě má pro místní klienty historický význam. Otevřena byla před 30 lety jako jedna z architektonicky oceňovaných budov své doby. Nyní se její interiér přizpůsobil současným potřebám bankovního světa.

Hala byla modernizována a namísto tradičních hotovostních pokladen je v ní nově více prostoru k digitální obsluze klientů. Rekonstrukcí prošly i prostory pro Premium bankéře a specialisty.

Navazující rekonstrukce zahrnuje i výměnu oken a opravu fasád, čímž se zvýší energetická efektivita budovy. Během rozsáhlé rekonstrukce bylo položeno téměř 30 kilometrů kabelů a přemístěno přes 200 tun materiálu.

Praha-Radlice: moderní prostor přímo v centrále ČSOB

Nová pobočka je součástí kancelářských budov, které jsou považovány za jedny z nejekologičtějších v Evropě. V duchu udržitelnosti byla vybudována i nová pobočka. Klientům nabízí moderní model obsluhy využívající digitální technologie. Důraz je kladen na jednoduchost a pohodlí klienta. Na jednom místě získá klient komplexní nabídku služeb celé skupiny ČSOB. Obě pobočky slouží pro veškeré finanční služby pro retailové i SME a korporátní klienty skupiny ČSOB.

Nová pobočka v centrále ČSOB reaguje na celkový rozvoj lokality pražských Radlic. V Radlickém údolí v posledních letech vyrostla řada obytných i kancelářských budov. O rozvoj lokolity se zasazuje i samotná ČSOB.

Zdroj: www.csob.cz

Další články

Další články od ČSOB

Varování: červen až září jsou nejnebezpečnějším obdobím pro váš majetek

Varování: červen až září jsou nejnebezpečnějším obdobím pro váš majetek

Čísla hovoří jasně – červen až září jsou dlouhodobě z pohledu řádění živlů statisticky nejnebezpečnějším obdobím pro náš majetek. Více než kdy jindy bychom tak měli v tomto období myslet na jeho zabezpečení. Ideálně v kombinaci s jeho pojištěním. Většina lidí si pojištěním majetek stále nechrání a řada z těch, kteří pojištění mají, ho nemají nastavené správně a vystavují se riziku podpojištění.
| ČSOB
Varování: červen až září jsou nejnebezpečnějším obdobím pro váš majetek

Varování: červen až září jsou nejnebezpečnějším obdobím pro váš majetek

Čísla hovoří jasně – červen až září jsou dlouhodobě z pohledu řádění živlů statisticky nejnebezpečnějším obdobím pro náš majetek. Více než kdy jindy bychom tak měli v tomto období myslet na jeho zabezpečení. Ideálně v kombinaci s jeho pojištěním. Většina lidí si pojištěním majetek stále nechrání a řada z těch, kteří pojištění mají, ho nemají nastavené správně a vystavují se riziku podpojištění.
| ČSOB
Varování: červen až září jsou nejnebezpečnějším obdobím pro váš majetek

Varování: červen až září jsou nejnebezpečnějším obdobím pro váš majetek

Čísla hovoří jasně – červen až září jsou dlouhodobě z pohledu řádění živlů statisticky nejnebezpečnějším obdobím pro náš majetek. Více než kdy jindy bychom tak měli v tomto období myslet na jeho zabezpečení. Ideálně v kombinaci s jeho pojištěním. Většina lidí si pojištěním majetek stále nechrání a řada z těch, kteří pojištění mají, ho nemají nastavené správně a vystavují se riziku podpojištění.
| ČSOB
Varování: červen až září jsou nejnebezpečnějším obdobím pro váš majetek

Varování: červen až září jsou nejnebezpečnějším obdobím pro váš majetek

Čísla hovoří jasně – červen až září jsou dlouhodobě z pohledu řádění živlů statisticky nejnebezpečnějším obdobím pro náš majetek. Více než kdy jindy bychom tak měli v tomto období myslet na jeho zabezpečení. Ideálně v kombinaci s jeho pojištěním. Většina lidí si pojištěním majetek stále nechrání a řada z těch, kteří pojištění mají, ho nemají nastavené správně a vystavují se riziku podpojištění.
| ČSOB
ČSOB Index bydlení: Ceny bytů letí vzhůru, za rok stouply o 10 procent, trendem jsou mikrobyty

ČSOB Index bydlení: Ceny bytů letí vzhůru, za rok stouply o 10 procent, trendem jsou mikrobyty

ČSOB Index bydlení: Ceny bytů letí vzhůru, za rok stouply o 10 procent, trendem jsou mikrobyty
| ČSOB
Ratiboř, Rudíkov, Havlíčkův Brod a Ostopovice uspěly v soutěži Zelená obec roku 2025. ČSOB ocenila odpovědný a udržitelný přístup k budoucnosti

Ratiboř, Rudíkov, Havlíčkův Brod a Ostopovice uspěly v soutěži Zelená obec roku 2025. ČSOB ocenila odpovědný a udržitelný přístup k budoucnosti

ČSOB ocenila lídry mezi českými obcemi v oblasti udržitelnosti. Ve třetím ročníku soutěže Zelená obec roku zvítězily Ratiboř na Vsetínsku, Rudíkov na Třebíčsku a v kategorii statutárních a velkých měst Havlíčkův Brod. Ocenění za sociální počin roku získaly Ostopovice na Brněnsku. Slavnostní vyhlášení se konalo jako součást tradiční konference Udržitelná budoucnost obcí, kterou hostil pražský Kampus ČSOB. Mezi vystupujícími byl i ministr životního prostředí Petr Hladík nebo oceňovaný starosta německé obce Kalletal Mario Hecker.
| ČSOB
ČSOB hledá nového kreativně-strategického partnera pro celou finanční skupinu

ČSOB hledá nového kreativně-strategického partnera pro celou finanční skupinu

Skupina ČSOB vypsala výběrové řízení na nového kreativně-strategického partnera, který bude zastřešovat tvorbu a rozvoj marketingové komunikace napříč skupinou. Hledání nového partnera je součástí širší strategické transformace banky, která se v posledních letech intenzivně zaměřuje na inovace, digitalizaci a hlubší zákaznickou orientaci.
| ČSOB
České banky spouští světově unikátní službu „Vklad na kartu“

České banky spouští světově unikátní službu „Vklad na kartu“

Česká spořitelna, ČSOB a Raiffeisenbank jako první banky na světě společně s kartovými asociacemi Mastercard a Visa spouští novou službu Vklad na kartu. S podporou České bankovní asociace tak vzniká unikátní řešení, které umožní klientům vkládat hotovost přímo na účet skrze bankomaty jiných bank.
| ČSOB
ČSOB staví kampaň na autentickém příběhu svých zaměstnanců. Děkuje jim za to, že investují čas do finančního vzdělávání dětí

ČSOB staví kampaň na autentickém příběhu svých zaměstnanců. Děkuje jim za to, že investují čas do finančního vzdělávání dětí

ČSOB spouští novou image kampaň, která staví na autentickém příběhu vlastních zaměstnanců. V čele kampaně je totiž aktivita bankéřů, kteří už osmým rokem docházejí osobně do škol a pomáhají dětem porozumět financím, digitálnímu světu i udržitelnosti. Výsledkem je, že s výukou finanční gramotnosti od ČSOB se už napřímo setkalo každé deváté dítě v Česku.
| ČSOB
Plaťte sparťansky, plaťte stylově. AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard rozšiřují kampaň, která propojuje emoce fanoušků s digitálními platbami

Plaťte sparťansky, plaťte stylově. AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard rozšiřují kampaň, která propojuje emoce fanoušků s digitálními platbami

AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard spouštějí novou fázi kampaně „Plaťte sparťansky, plaťte stylově“, která fanouškům připomíná, že věrnost ke klubu se může projevit i při každodenním placení. Emotivní koncept, nově s tváří obránce Matěje Ryneše, staví na myšlence, že každé pípnutí Sparta kartou od ČSOB připomíná ty nejsilnější emoce – gólovou euforii, klubovou sounáležitost a společné chvíle na tribunách.
| ČSOB