Mnichov. Letošní sváteční kampaň BMW s názvem „Das Geschenk“ (Dárek) vypráví dojemný příběh mladého chlapce jménem Tim, jehož nenapadá nic lepšího, než najít pro svou milovanou babičku něco zvláštního. BMW pokračuje ve své cestě k představení modelu Neue Klasse tím, že připomíná ikonu automobilové historie, jež v šedesátých letech zahájila novou éru pro BMW (také pod názvem Neue Klasse). Film, který je jádrem kampaně, je plný pocitů, protože ukazuje, jak Radost z jízdy dvěma různými způsoby spojuje generace.
Film začíná procházkou svátečně nazdobeným centrem města. Tim a jeho rodiče hledají vánoční dárek pro svou babičku. Rodiče přicházejí s jedním návrhem za druhým, avšak každý z nich je klišé, a tudíž rychle a sebevědomě odmítnut sedmiletým chlapcem. Nakonec ve výloze spatří věc, která přinese jeho babičce, stejně jako jemu, největší radost. Timovi rodiče nejsou zpočátku přesvědčeni, ale nakonec se rozhodnou vyslyšet přání svého syna. Timova babička na Štědrý den se svou rodinou otevírá obrovský balíček, v němž je dětská autosedačka BMW Junior Seat. Babička i vnuk hned vědí, co to znamená: nyní si mohou užít společné výlety v jejich klasickém BMW 1500. Protože radost je nejcennějším darem, radost z jízdy spojuje mladé a staré.
Tento zábavný film zdůrazňuje čistou radost z jízdy poskytovanou hlavním modelem značky a vytváří z BMW 1500, které bylo představeno jako Neue Klasse před více než 60 lety, „spící hvězdu“ kampaně. Film vznikl ve Vídni a hudebním doprovodem je vánoční klasika 80. let „Christmas In Hollis“ od americké hiphopové legendy Run-D.M.C.
Sociální média vyzývají komunitu, aby se zapojila.
Jung von Matt přišel s nápadem a konceptem nejnovější sváteční kampaně. Hamburská kreativní agentura se spojila s marketingovým oddělením BMW a mnichovskou produkční společností Hochkant na výrobě 100sekundového filmu, který byl uveden na kanálech BMW YouTube, LinkedIn a Instagram. Kromě toho se film objeví v Německu i Velké Británii na Netflixu. 60sekundová verze „Das Geschenk“ bude během svátků v Německu vysílána také v televizi.
Společnost PIRO GmbH je zodpovědná za zavádění kampaně napříč platformami sociálních médií značky. Myšlenka Timova poněkud zvláštního a netradičního daru je zachycena také v řadě doprovodných příspěvků. Sváteční vizuály například zobrazují autodíly zabalené do vánočního papíru, které komunitě představují hádanku k vyřešení.
Když se generace setkají – pohled na ikonickou klasiku moderníma očima.
Radost z jízdy i půvab klasického BMW 1500 jsou univerzální a nadčasové. Samostatná série sociálních médií rámuje tyto vibrace pokrývající generace se zvláštním šarmem. Tim se snaží komunikovat s klasickým vozem tak, jak je to zvyklý dělat s moderními vozy, ale Neue Klasse z 60. let postrádá elektricky ovládaná okna, digitální asistent BMW Intelligent Personal Assistant a další moderní prvky. Nebojte se ale, protože Timova babička má vždy v rukávu trik, aby udržela iluzi, nakrmila představivost mladého chlapce a šířila pocit čisté radosti.
Zdroj: www.press.bmwgroup.com