Invia··3 min

Cestovní agentura Invia posiluje tým o dvě nové klíčové pozice

Invia

Invia

Invia.cz, a.s. je cestovní agentura. Specializuje se na prodej dovolených na internetu. Pod současným názvem působí od roku 2004. Patří do skupiny European Bridge Travel.

Tisková zpráva

Cestovní agentura Invia posiluje tým o dvě nové klíčové pozice

Největší prodejce online zájezdů v České republice rozšiřuje svůj tým. Pozici Sales

& Customer Directora v České republice a na Slovensku nově zastává Jiří Smetana, novou HR ředitelkou se stala Barbora Špitálská. Obě jmenování jsou součástí širší strategie společnosti Invia, zaměřené na zajištění udržitelného růstu a posílení její pozice na trhu.

Oddělení prodeje a zákaznické péče nově povede Jiří Smetana, který je odpovědný za vedení týmu prodejců a centra zákaznické péče. Smetana se zaměří na zjednodušení a zefektivnění prodejních a zákaznických procesů, čímž chce zajistit, aby služby cestovní agentury Invia byly pro zákazníky co nejvíce přístupné a uživatelsky přívětivé. „Mým cílem je nastavit prodejní servis tak, aby byl jednoduchý, srozumitelný a transparentní. Přál bych si, aby každý zákazník vnímal Invia jako svého parťáka ve světě cestovního ruchu,“ říká Jiří Smetana.

Smetana má za sebou bohaté zkušenosti z oboru telekomunikace. Do společnosti Invia přichází po dlouholeté spolupráci v T-Mobile, kde vedl zákaznická centra a rozvíjel komunikační kanály jako call centra, telemarketing a sociální média.

Posílení v oblasti HR

Na pozici HR ředitelky přichází Barbora Špitálská, jejíž pracovní náplní bude vytváření moderního HR prostředí a podpora inovací v oblasti lidských zdrojů. „Mým hlavním cílem je vytvořit pružné a strategicky orientované HR prostředí, které podpoří růst společnosti a zároveň bude reflektovat potřeby našich zaměstnanců i dynamiku trhu. Prioritně se zaměřím na zefektivnění řízení výkonu, rozvoj zaměstnanců a strategický nábor,“ říká Špitálská. Zároveň zdůrazňuje význam firemní kultury založené na otevřené komunikaci, spolupráci a důvěře: „Věřím, že s využitím vhodných nástrojů a přístupů můžeme ještě posílit prostředí, kde se zaměstnanci budou cítit oceňovaní, podporovaní a motivovaní k plnému využití svého profesního i osobnostního potenciálu,“ doplňuje.

Barbora Špitálská, která do agentury Invia přichází po dlouholeté praxi v HR na vedoucích pozicích, přináší bohaté zkušenosti z různých odvětví, zejména farmacie. „Oblast cestovního ruchu mě oslovila svou dynamikou a neustálým vývojem v reakci na trh a měnící se potřeby zákazníků. Právě tato schopnost rychle se přizpůsobit a inovovat je pro mě inspirativní,“ dodává.

Cestovní agentura Invia i nadále posiluje svou pozici lídra na trhu a usiluje o neustálý rozvoj nejen v oblasti nabídky služeb, ale také ve vztahu k zaměstnancům, kteří jsou pro její úspěch klíčoví. „Těší mě, že se do našeho týmu připojili lidé s takto silnými profesními zkušenostmi. Jiří Smetana a Barbora Špitálská přináší inovativní přístupy a dlouholeté zkušenosti, které nám pomohou pokračovat v rozvoji společnosti i našich služeb. Jejich vize a odhodlání posunout Invia na novou úroveň jsou pro nás velkým přínosem,“ uzavírá Jan Foret, CEO společnosti Invia.

Publikováno: 10.01.2025

Zdroj: www.invia.cz

Další články

Další články od Invia

Řecké ostrovy jinak: Aktivní dovolená s vůní moře a adrenalinu

Řecké ostrovy jinak: Aktivní dovolená s vůní moře a adrenalinu

Řecko, každoročně nejpopulárnější lokalita Čechů pro letní dovolenou, nemusí být jen synonymem pro chytání bronzu u bazénu a nekonečný odpočinek pod plážovým slunečníkem. Čím dál víc cestovatelů míří do této sluncem zalité destinace s cílem protáhnout tělo, zažít dobrodružství a objevovat místní krásy aktivním způsobem. Ať už vás láká kitesurfing na Rhodu, potápění v sopečných hlubinách Santorini nebo maratonský běh po stopách historie, Řecko má co nabídnout.
| Invia
Darujte začátek společného příběhu – na mapě světa

Darujte začátek společného příběhu – na mapě světa

Přemýšlíte, čím obdarovat čerstvě oddané duše? Co takhle novomanželům přispět na jejich první velké "spolu"? Dárkový poukaz od Invia je chytrý způsob, jak darovat zážitek – ať už si za něj vyberou víkend na horách nebo ho využijí jako příspěvek na svatební cestu do tropického ráje, vždycky to bude výlet podle jejich gusta.
| Invia
Chcete si dovolenou užít bez starostí? Začněte správným pojištěním

Chcete si dovolenou užít bez starostí? Začněte správným pojištěním

Opalovací krém? Máte. Plavky? Máte. A co pojištění? Bez něj může i banální zdravotní problém pořádně provětrat vaši peněženku. Přinášíme přehled toho, na co si dát při výběru cestovního pojištění pozor, a tipy, které se vám na cestách opravdu budou hodit.
| Invia
5 tipů na ideální jednodenní výlety na Turecké riviéře, které vám vezmou dech

5 tipů na ideální jednodenní výlety na Turecké riviéře, které vám vezmou dech

Pro spoustu lidí je Turecko synonymem pro all-inclusive dovolenou. Co když vás pláže omrzí a zatoužíte po něčem víc? Přinášíme pět nejzajímavějších jednodenních výletů, které vás vytáhnou z hotelového lehátka a ukážou vám tuto oblíbenou letní destinaci v naprosto jiném světle. Starověká města, kaňony hluboké stovky metrů, tyrkysová jezera a místa, kde se psala historie – vystupte ze své komfortní zóny a objevte tureckou riviéru jinak, než ji znáte.
| Invia
Athény, Istanbul nebo Barcelona? Přinášíme 5 měst, která budete chtít navštívit ještě dnes

Athény, Istanbul nebo Barcelona? Přinášíme 5 měst, která budete chtít navštívit ještě dnes

Slunečné dny nás konečně lákají ven, a co může být lepšího než využít tento čas k objevování nových míst? Evropské metropole nabízí ideální příležitost, jak zažít fascinující kulturu, umění a historii, aniž byste museli na dovolenou vyčlenit týdny. Eurovíkendy jsou proto perfektní volbou pro ty, kteří touží po krátkém, ale intenzivním zážitku. Přinášíme pět destinací, které by na vašem cestovatelském bucket listu rozhodně neměly chybět.
| Invia
Nová kampaň Invia vás pobaví a naladí na dovolenou. Sází na hravé využití umělé inteligence a univerzálnost

Nová kampaň Invia vás pobaví a naladí na dovolenou. Sází na hravé využití umělé inteligence a univerzálnost

Největší online prodejce zájezdů v Česku přichází s novou kampaní na podporu prodejů letních dovolených. Po dvou letech televizní kampaně „Radost začíná u nás“ a následném návratu k autentickému UGC formátu Invia přichází s novým směrem. Hlavními tvářemi komunikace se stávají Flip a Flop – animované postavičky plážových pantoflí, které nejen symbolizují dovolenou, ale díky využití umělé inteligence nabízejí široké možnosti pro flexibilní content marketing napříč celým rokem.
| Invia
Dovolená s dětmi bez stresu? Cestovní agentura šetří rodičům čas, nervy i peněženku

Dovolená s dětmi bez stresu? Cestovní agentura šetří rodičům čas, nervy i peněženku

Rodinná dovolená by měla být hlavně o radosti – z nových zážitků, společně stráveného času a zaslouženého odpočinku. Jenže zatímco děti už sní o skluzavkách a zmrzlině, rodiče balancují mezi přehledem hotelových recenzí, cenovkami letenek a nekonečným seznamem „co všechno zařídit“. Letos to ale může být jinak – bez stresu, kompromisů i ztracených večerů nad plánováním. S pomocí cestovní agentury totiž dovolená začíná ještě dřív, než dorazíte na letiště.
| Invia
Češi během květnových svátků investují do cestování, počet zájezdů vzrostl o pětinu

Češi během květnových svátků investují do cestování, počet zájezdů vzrostl o pětinu

Květnové státní svátky představují významný impuls pro cestovní ruch. Podle aktuálních statistik největšího prodejce online zájezdů v tuzemsku, cestovní agentury Invia, se počet klientů, kteří si na období 1.–8. května rezervovali dovolenou, meziročně zvýšil o 20 %. Češi tradičně preferují týdenní pobyty u moře v Egyptě (33 %), Turecku (19 %) a Tunisku (8 %), roste však také poptávka po eurovíkendech v evropských metropolích. Nejvíce cestujících tvoří páry, které využívají prodlouženého volna k odpočinku mimo hlavní turistickou sezónu.
| Invia
WP Holding dokončil akvizici skupiny Invia

WP Holding dokončil akvizici skupiny Invia

Společnost WP Holding dokončila akvizici 100 % akcií společnosti Invia Group SE, přední evropské skupiny v cestovním ruchu. V důsledku této integrace bude WP spravovat široké portfolio značek zaměřených na cestování, které působí v devíti evropských zemích, a ročně poskytne své služby téměř 6 milionům cestovatelů. Odpovědnost za vedení tohoto segmentu byla svěřena Aleksanderu Kuszovi, viceprezidentovi pro e-commerce ve společnosti WP Holding.
| Invia
Antalya: Riviéra, která osloví i ty nejnáročnější. Belek jako její nejluxusnější adresa

Antalya: Riviéra, která osloví i ty nejnáročnější. Belek jako její nejluxusnější adresa

Zavřete oči a nadechněte se vůně borovic, která se snoubí se slaným mořským vzduchem. Až oči opět otevřete, spatříte, jak mezi zlatými olivovníky vystupují siluety antických sloupů, a ucítíte, jak paprsky slunce štědře hřejí. Vítejte v provincii Antalya, klenotu Turecké riviéry, kde se historie setkává s moderním luxusem a příroda kouzlí s neuvěřitelnou rozmanitostí. Ať už toužíte po kulturních pokladech, relaxaci na pláži, nebo prvotřídním servisu v exkluzivních resortech – Antalya bude místem, které vám zůstane v paměti. Přijďte objevit svůj vlastní ráj na zemi a nechte se unést krásami, které čekají právě na vás.
| Invia