Invia··3 min

Cestovní agentura Invia posiluje tým o dvě nové klíčové pozice

Invia

Invia

Invia.cz, a.s. je cestovní agentura. Specializuje se na prodej dovolených na internetu. Pod současným názvem působí od roku 2004. Patří do skupiny European Bridge Travel.

Tisková zpráva

Cestovní agentura Invia posiluje tým o dvě nové klíčové pozice

Největší prodejce online zájezdů v České republice rozšiřuje svůj tým. Pozici Sales

& Customer Directora v České republice a na Slovensku nově zastává Jiří Smetana, novou HR ředitelkou se stala Barbora Špitálská. Obě jmenování jsou součástí širší strategie společnosti Invia, zaměřené na zajištění udržitelného růstu a posílení její pozice na trhu.

Oddělení prodeje a zákaznické péče nově povede Jiří Smetana, který je odpovědný za vedení týmu prodejců a centra zákaznické péče. Smetana se zaměří na zjednodušení a zefektivnění prodejních a zákaznických procesů, čímž chce zajistit, aby služby cestovní agentury Invia byly pro zákazníky co nejvíce přístupné a uživatelsky přívětivé. „Mým cílem je nastavit prodejní servis tak, aby byl jednoduchý, srozumitelný a transparentní. Přál bych si, aby každý zákazník vnímal Invia jako svého parťáka ve světě cestovního ruchu,“ říká Jiří Smetana.

Smetana má za sebou bohaté zkušenosti z oboru telekomunikace. Do společnosti Invia přichází po dlouholeté spolupráci v T-Mobile, kde vedl zákaznická centra a rozvíjel komunikační kanály jako call centra, telemarketing a sociální média.

Posílení v oblasti HR

Na pozici HR ředitelky přichází Barbora Špitálská, jejíž pracovní náplní bude vytváření moderního HR prostředí a podpora inovací v oblasti lidských zdrojů. „Mým hlavním cílem je vytvořit pružné a strategicky orientované HR prostředí, které podpoří růst společnosti a zároveň bude reflektovat potřeby našich zaměstnanců i dynamiku trhu. Prioritně se zaměřím na zefektivnění řízení výkonu, rozvoj zaměstnanců a strategický nábor,“ říká Špitálská. Zároveň zdůrazňuje význam firemní kultury založené na otevřené komunikaci, spolupráci a důvěře: „Věřím, že s využitím vhodných nástrojů a přístupů můžeme ještě posílit prostředí, kde se zaměstnanci budou cítit oceňovaní, podporovaní a motivovaní k plnému využití svého profesního i osobnostního potenciálu,“ doplňuje.

Barbora Špitálská, která do agentury Invia přichází po dlouholeté praxi v HR na vedoucích pozicích, přináší bohaté zkušenosti z různých odvětví, zejména farmacie. „Oblast cestovního ruchu mě oslovila svou dynamikou a neustálým vývojem v reakci na trh a měnící se potřeby zákazníků. Právě tato schopnost rychle se přizpůsobit a inovovat je pro mě inspirativní,“ dodává.

Cestovní agentura Invia i nadále posiluje svou pozici lídra na trhu a usiluje o neustálý rozvoj nejen v oblasti nabídky služeb, ale také ve vztahu k zaměstnancům, kteří jsou pro její úspěch klíčoví. „Těší mě, že se do našeho týmu připojili lidé s takto silnými profesními zkušenostmi. Jiří Smetana a Barbora Špitálská přináší inovativní přístupy a dlouholeté zkušenosti, které nám pomohou pokračovat v rozvoji společnosti i našich služeb. Jejich vize a odhodlání posunout Invia na novou úroveň jsou pro nás velkým přínosem,“ uzavírá Jan Foret, CEO společnosti Invia.

Publikováno: 10.01.2025

Zdroj: www.invia.cz

Další články

Další články od Invia

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oznámila úpadek – Invia řeší podporu pro klienty

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oznámila úpadek – Invia řeší podporu pro klienty

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oficiálně oznámila svůj bankrot v pondělí 1. července 2025. Společnost Invia okamžitě kontaktovala dotčené zákazníky, aby jim poskytla příslušné informace a možné řešení. Agentura Invia úzce spolupracuje s partnery a pojišťovnou na implementaci všech postupů. Všichni zákazníci mohou počítat s plnou podporou.
| Invia
Cestovní kancelář HappyTravel.sk oznámila úpadek – Invia řeší podporu pro klienty

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oznámila úpadek – Invia řeší podporu pro klienty

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oficiálně oznámila svůj bankrot v pondělí 1. července 2025. Společnost Invia okamžitě kontaktovala dotčené zákazníky, aby jim poskytla příslušné informace a možné řešení. Agentura Invia úzce spolupracuje s partnery a pojišťovnou na implementaci všech postupů. Všichni zákazníci mohou počítat s plnou podporou.
| Invia
Cestovní kancelář HappyTravel.sk oznámila úpadek – Invia řeší podporu pro klienty

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oznámila úpadek – Invia řeší podporu pro klienty

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oficiálně oznámila svůj bankrot v pondělí 1. července 2025. Společnost Invia okamžitě kontaktovala dotčené zákazníky, aby jim poskytla příslušné informace a možné řešení. Agentura Invia úzce spolupracuje s partnery a pojišťovnou na implementaci všech postupů. Všichni zákazníci mohou počítat s plnou podporou.
| Invia
Cestovní kancelář HappyTravel.sk oznámila úpadek – Invia řeší podporu pro klienty

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oznámila úpadek – Invia řeší podporu pro klienty

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oficiálně oznámila svůj bankrot v pondělí 1. července 2025. Společnost Invia okamžitě kontaktovala dotčené zákazníky, aby jim poskytla příslušné informace a možné řešení. Agentura Invia úzce spolupracuje s partnery a pojišťovnou na implementaci všech postupů. Všichni zákazníci mohou počítat s plnou podporou.
| Invia
Cestovní kancelář HappyTravel.sk oznámila úpadek – Invia řeší podporu pro klienty

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oznámila úpadek – Invia řeší podporu pro klienty

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oficiálně oznámila svůj bankrot v pondělí 1. července 2025. Společnost Invia okamžitě kontaktovala dotčené zákazníky, aby jim poskytla příslušné informace a možné řešení. Agentura Invia úzce spolupracuje s partnery a pojišťovnou na implementaci všech postupů. Všichni zákazníci mohou počítat s plnou podporou.
| Invia
Cestovní kancelář HappyTravel.sk oznámila úpadek – Invia řeší podporu pro klienty

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oznámila úpadek – Invia řeší podporu pro klienty

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oficiálně oznámila svůj bankrot v pondělí 1. července 2025. Společnost Invia okamžitě kontaktovala dotčené zákazníky, aby jim poskytla příslušné informace a možné řešení. Agentura Invia úzce spolupracuje s partnery a pojišťovnou na implementaci všech postupů. Všichni zákazníci mohou počítat s plnou podporou.
| Invia
Cestovní kancelář HappyTravel.sk oznámila úpadek – Invia řeší podporu pro klienty

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oznámila úpadek – Invia řeší podporu pro klienty

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oficiálně oznámila svůj bankrot v pondělí 1. července 2025. Společnost Invia okamžitě kontaktovala dotčené zákazníky, aby jim poskytla příslušné informace a možné řešení. Agentura Invia úzce spolupracuje s partnery a pojišťovnou na implementaci všech postupů. Všichni zákazníci mohou počítat s plnou podporou.
| Invia
Cestovní kancelář HappyTravel.sk oznámila úpadek – Invia řeší podporu pro klienty

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oznámila úpadek – Invia řeší podporu pro klienty

Cestovní kancelář HappyTravel.sk oficiálně oznámila svůj bankrot v pondělí 1. července 2025. Společnost Invia okamžitě kontaktovala dotčené zákazníky, aby jim poskytla příslušné informace a možné řešení. Agentura Invia úzce spolupracuje s partnery a pojišťovnou na implementaci všech postupů. Všichni zákazníci mohou počítat s plnou podporou.
| Invia
Úraz na dovolené? 5 věcí, které musíte udělat, abyste nepřišli o peníze (a klid)

Úraz na dovolené? 5 věcí, které musíte udělat, abyste nepřišli o peníze (a klid)

Stačí trocha smůly – uklouznete u bazénu, zvrtnete si kotník na výletě, dítě dostane zánět středního ucha, nebo si přivodí úpal po celodenním slunění. Dovolená, která měla být plná pohody, se během pár minut změní ve stres. Víte ale, co v takové chvíli dělat? A jak postupovat, aby vám pojišťovna náklady opravdu proplatila?
| Invia
Úraz na dovolené? 5 věcí, které musíte udělat, abyste nepřišli o peníze (a klid)

Úraz na dovolené? 5 věcí, které musíte udělat, abyste nepřišli o peníze (a klid)

Stačí trocha smůly – uklouznete u bazénu, zvrtnete si kotník na výletě, dítě dostane zánět středního ucha, nebo si přivodí úpal po celodenním slunění. Dovolená, která měla být plná pohody, se během pár minut změní ve stres. Víte ale, co v takové chvíli dělat? A jak postupovat, aby vám pojišťovna náklady opravdu proplatila?
| Invia