Česká pošta··2 min

Balíkovna trvale snižuje cenu Balíkovny na adresu

Česká pošta

Česká pošta

Česká pošta, s.p. je český státní podnik provozující poštovní služby na území České republiky. Společnost zaměstnává zhruba 23 500 zaměstnanců (v roce 2022) a patří mezi největší zaměstnavatele v Česku.

Tisková zpráva

Po úspěšné marketingové akci Balíkovny, kdy registrovaní zákazníci mohli v dubnu a v květnu posílat své zásilky přes službu Balíkovna na adresu za výhodnou cenu, se klienti mohou těšit z další pozitivní zprávy. Od 1. června 2024 se pro registrované zákazníky trvale snižuje cena u Balíkovny na adresu o 10 Kč.

„Akce Balíkovna na adresu měla velký úspěch z hlediska dosažených objemů i nově registrovaných zákazníků. Za dobu dubna a května naši zákazníci podali více než 600 tisíc kusů těchto balíků. Navíc jsme obdrželi řadu velmi pozitivních ohlasů na službu Balíkovna na adresu, což nás velmi těší. I proto jsme rádi, že našim zákazníkům můžeme nabídnout výhodnou dlouhodobou cenu, sníženou o 10 Kč,“ uvedl Lukáš Rampas, ředitel Balíkovny.

Služba Balíkovna na adresu má vysokou kvalitu doručení. Zákazníci jistě také ocení, že v případě, že adresát není zastižen, balík mu může být uložen do nejbližšího volného boxu, nikoliv automaticky na ukládací poštu.

Služba Balíkovna na adresu byla spuštěna na podzim loňského roku a zákazníci ji mohou využít při odesílání zásilek do 15 kg. Po odbavení online, může být zásilka fyzicky předána prostřednictvím boxu, na poště nebo v jakémkoliv podacím/výdejním místě Balíkovny. Aby zákazníci posílali balíky za výhodné ceny, je potřeba se zaregistrovat buď na webu www.balikovna.cz nebo v mobilní aplikaci Balíkovna, po jejím stažení v App Store nebo Google Play Store.

PODCAST:

4. 6. 2024 - Ivo Vysoudil, tiskový mluvčí České pošty (m4a, 201kB)

Zdroj: www.ceskaposta.cz

Další články

Další články od Česká pošta

Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Do konce roku 2024 mohli majitelé kolkových známek tyto ceniny buď použít na zaplacení příslušných poplatků, nebo je nepoškozené vrátit na pobočkách České pošty, které je zpětně odkupovaly. Platnost kolků skončila 31. 12. 2024, nyní už není možné je použít ani zpětně prodat.
| Česká pošta
Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Do konce roku 2024 mohli majitelé kolkových známek tyto ceniny buď použít na zaplacení příslušných poplatků, nebo je nepoškozené vrátit na pobočkách České pošty, které je zpětně odkupovaly. Platnost kolků skončila 31. 12. 2024, nyní už není možné je použít ani zpětně prodat.
| Česká pošta
Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Lidé vrátili kolky za více než 20 milionů korun

Do konce roku 2024 mohli majitelé kolkových známek tyto ceniny buď použít na zaplacení příslušných poplatků, nebo je nepoškozené vrátit na pobočkách České pošty, které je zpětně odkupovaly. Platnost kolků skončila 31. 12. 2024, nyní už není možné je použít ani zpětně prodat.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta
Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Tradice české známkové tvorby: Bohumil Heinz

Česká pošta v pondělí 20. ledna uvádí do prodeje poštovní známku Michala Nováka, který ve svém výtvarném návrhu ztvárnil další ceninu z edice Tradice české známkové tvorby. Ta je věnována Bohumilu Heinzovi.
| Česká pošta